Jaa, seki o välillä kaivettu sentää naftaliinista.cm-cali kirjoitti:Lahdessa Heinlammintiellä tänään sähkönsininen todella räyheen näköinen Calibra wide body kitillä.
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Klakessa ajelin tumman turbo calibran perässä hetken. Tiksin pyörteissä vastaan tuli valkonen tuunattu bertone gastra, yritin morjestella.
+ Musta gts vectra 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Useammankin kerran tullut sitä bongailtua..CTi kirjoitti:Jaa, seki o välillä kaivettu sentää naftaliinista.cm-cali kirjoitti:Lahdessa Heinlammintiellä tänään sähkönsininen todella räyheen näköinen Calibra wide body kitillä.
Oisko cm-calin astra ollu tällä viikolla joku päivä launeella kauppojen pihalla? Siin entisen sportian edessä..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Jeps, siellähän se harvase päivä. Niin onko sulla hajuu mitä tekniikkaa pellin alla tossa Calibrassa?samsa87 kirjoitti:Useammankin kerran tullut sitä bongailtua..CTi kirjoitti:Jaa, seki o välillä kaivettu sentää naftaliinista.cm-cali kirjoitti:Lahdessa Heinlammintiellä tänään sähkönsininen todella räyheen näköinen Calibra wide body kitillä.
Oisko cm-calin astra ollu tällä viikolla joku päivä launeella kauppojen pihalla? Siin entisen sportian edessä..
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Karvalakki c20ne se on ollut ainakin, en tiiä onko muutoksia tapahtunu.
Sittenhän sulla oli saman verran tehoa mitä Corsassa?Alpha kirjoitti:Arden blue Corsa OPC:n kanssa ajauduin valoihin äsköttäin ruoholahdessa.. corsassa oli menohalujakin, mulla oli muija kyydissä (= -150hv)
"pronssin" värisen calibran Hml:n keskustassa.
no ei ihan, mutta toivo elää!Timba kirjoitti:Sittenhän sulla oli saman verran tehoa mitä Corsassa?Alpha kirjoitti:Arden blue Corsa OPC:n kanssa ajauduin valoihin äsköttäin ruoholahdessa.. corsassa oli menohalujakin, mulla oli muija kyydissä (= -150hv)
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Kukas parkkeeras mun viereen mustalla b-vectra farkulla koiviksen lidlillä? Ocf:n tarrasta päätellen myös foorumilainen. Puhuit puhelimessa niin en viihtinyt häiritä 
Kangasalta Valkeakoskelle menevällä tiellä tuli vastaan ensin OPC-corsa ja miltei heti farkkuvectra OPC. Molemmat arden blue-värisinä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Kettusen OPC C-Vectra Uuraisten pizzerian edessä ja siellähän se Timo emäntänsä kanssa oli sisällä ruokaa odottamassa..
Ne oli jotain koviksia olevinaan, meni videoita vuokraan ja karkkeja ostaan, mutta mitä väliä siitä, mä pistin C-Aksun ilman takapuskuria siihen teidän taakse ja hain Liitlistä lisää elintarvikkeita...opelvisio kirjoitti:Kukas parkkeeras mun viereen mustalla b-vectra farkulla koiviksen lidlillä? Ocf:n tarrasta päätellen myös foorumilainen. Puhuit puhelimessa niin en viihtinyt häiritä
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
P-Arde kirjoitti:Kettusen OPC C-Vectra Uuraisten pizzerian edessä ja siellähän se Timo emäntänsä kanssa oli sisällä ruokaa odottamassa..
en kyllä tunnistanu sua
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
timok kirjoitti:P-Arde kirjoitti:Kettusen OPC C-Vectra Uuraisten pizzerian edessä ja siellähän se Timo emäntänsä kanssa oli sisällä ruokaa odottamassa..juu kohmelopäivän muonaa
![]()
en kyllä tunnistanu suasillä passatillako liikkeellä olit?
kaiken näkösiä ja värisiä ooppeleita kouvolassa, kiitos kivan oranssin värinen b vecun takapenkin tytölle myydyistä oluista
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan