Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Justiinsa. Mikäs tää amis juttu sitten on kun laitetaan kilvet lasia vasten sisäpuolelle? eikös se oo samallalailla huomautuksen paikka ? vai onko se sitä varten että eressä on kilpi käden ulottuvilla jos sattuu liikennekamera kohdalle ;)
Katatonia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Katatonia »

Ei ku se on taas eri juttu, ostettu niin kallis puskuri ettei raaskita tehä reikiä kilpeä varten.
Puhun vähän ja silloinkin vain täyttä sontaa.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Katatonia kirjoitti:Ei ku se on taas eri juttu, ostettu niin kallis puskuri ettei raaskita tehä reikiä kilpeä varten.
Justiinsa. lasikuitua ne yleensä tuppaa olemaan niinku omaanki autoon tulee. Teiniräpellys nimittäin siitäkin taitaa tulla ;)

vetelee vaikka pitkillä nippusiteillä jonnekki kiinni ;)
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Olematon kirjoitti:Toinen kysymys : kannettava etsii automaattisesti langattomia verkkoja ja yhdistää aina jonkun naapurin nettiin :lol: jos pokkana surffaan sen laskuun niin voiko se nähdä missä mä surffailen? :lol:
Pelottaako että midget sivustot on kohta naapurien tiedossa?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Olematon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olematon »

^ei, kunhan mietin ku läppis yhdistää automaattisesti jostain syystä aina naapurin verkkoon :D että saako sitä käyttää ylipäätään :hypocrite: mun mielestä nykyään sais käyttää toisen verkkoa kunhan ei warettele tms.
"...valo jahtaa pimeetä, ei tarvi kertoo sataa kliseetä..."
Terracid
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Terracid »

Olematon kirjoitti:^ei, kunhan mietin ku läppis yhdistää automaattisesti jostain syystä aina naapurin verkkoon :D että saako sitä käyttää ylipäätään :hypocrite: mun mielestä nykyään sais käyttää toisen verkkoa kunhan ei warettele tms.
Ei saa yksityisen, teit sitten mitä tahansa, waretit tai et.

Mut on jokaisen oma moka jos ei suojaa langatonta lähiverkkoaan, siihen kun palveluntarjoajalta saa apua, jopa asennuksen.

Joidenkin esim. ravintoloiden/yritysten ilmaiset, vapaat, suojaamattomat lähiverkot ovat sitten toki asia erikseen.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Terracid kirjoitti:
Olematon kirjoitti:^ei, kunhan mietin ku läppis yhdistää automaattisesti jostain syystä aina naapurin verkkoon :D että saako sitä käyttää ylipäätään :hypocrite: mun mielestä nykyään sais käyttää toisen verkkoa kunhan ei warettele tms.
Ei saa yksityisen, teit sitten mitä tahansa, waretit tai et.

Mut on jokaisen oma moka jos ei suojaa langatonta lähiverkkoaan, siihen kun palveluntarjoajalta saa apua, jopa asennuksen.

Joidenkin esim. ravintoloiden/yritysten ilmaiset, vapaat, suojaamattomat lähiverkot ovat sitten toki asia erikseen.
http://www.taloussanomat.fi/palvelut/20 ... 0111764/12 En tie onko toi laki mennyt jo läpi, mutta on kuitenkin aika todennäköisesti että saa käyttää tai ainakin kohta saa käyttää laillisesti :D
Ticsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Rookeri kirjoitti:Jos ajan autotietä pitkin ja vierellä menee kevyenliikenteen väylä ja käännyn oikealle niin minun on väistettävä kevyenliikenteen väylällä meneviä, varsinkin pyöräiliöitä jotka saattaa tulla yllättävän nopeastikin risteykseen ja ovat herkästi kyljessäni jos et anna tietä.

Entä jos tämä sama fillaroitsija ajaa autotien puolella perässäni, pistän vilkun päälle kääntyäkseni oikealle, katson että kevyenliikenteen väylä on vapaa ja lähden kääntyy. Jos ja kun se fillaroitsija löytää itsensä mun auton kyljestä niin kumman vika se on?
Sanoisin että pyöräilijän vika jos kerran samaa väylää käyttää. Mutta autokoulussahan opetetaan kääntyessä ryhmittymään niin tien reunaan, että siihen väliin ei pyöräilijää mahdu.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ticsa kirjoitti:
Rookeri kirjoitti:Jos ajan autotietä pitkin ja vierellä menee kevyenliikenteen väylä ja käännyn oikealle niin minun on väistettävä kevyenliikenteen väylällä meneviä, varsinkin pyöräiliöitä jotka saattaa tulla yllättävän nopeastikin risteykseen ja ovat herkästi kyljessäni jos et anna tietä.

Entä jos tämä sama fillaroitsija ajaa autotien puolella perässäni, pistän vilkun päälle kääntyäkseni oikealle, katson että kevyenliikenteen väylä on vapaa ja lähden kääntyy. Jos ja kun se fillaroitsija löytää itsensä mun auton kyljestä niin kumman vika se on?
Sanoisin että pyöräilijän vika jos kerran samaa väylää käyttää. Mutta autokoulussahan opetetaan kääntyessä ryhmittymään niin tien reunaan, että siihen väliin ei pyöräilijää mahdu.
Kyllä ne kuule ahtaaseenki väliin mahtuu ja jopa änkeää.
Ei nyt kuitenkaan viitsi vanteita kanttariin raapia joka risteyksessä ryhmittyessä...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Onko hittoni nyt joku uus trendisana jota pitää hokea jokavälissä?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

mannion kirjoitti:Onko hittoni nyt joku uus trendisana jota pitää hokea jokavälissä?
Mitä se hittoni tarkottaa? :o

Siis niinkun voihan mun hitto(ni)?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Olematon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olematon »

^mulle tulee mieleen "nissani" :bonk:
"...valo jahtaa pimeetä, ei tarvi kertoo sataa kliseetä..."
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

unique kirjoitti:
mannion kirjoitti:Onko hittoni nyt joku uus trendisana jota pitää hokea jokavälissä?

En mie tiedä. Yks tuttu vaa alottaa jokatoisen lauseensa tollai.. hittoni sitä, hittoni tätä..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Hittoni, pääseeköhän 74kantti farkku volvosta eroon ikinä, jos sellasen laittaa?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

mannion kirjoitti:
unique kirjoitti:

En mie tiedä. Yks tuttu vaa alottaa jokatoisen lauseensa tollai.. hittoni sitä, hittoni tätä..

Eihän sillä oo Touretten oireyhtymää?
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Vastaa Viestiin