Muutama kuva,ulkokuvia(sisätiloista myöhemmin):

Niinpä niinseeklima kirjoitti:Moottori on riittävän ripeä tälläisenään(191hv).Tämä ei siis tästä muutu,
On radion ohjaus ratissa,ajotietokone "viiksissä". Löysin netistä entisen omistajan myynti-ilmoituksen jossa sanottiin,että tässä olis ollu joku "teholastu",et ois 230hv,mutten usko että tässä enää on semmosta,siinä sanottiin myös että tässä olis KN-ilmansuodatin,mutta mun mielestä pellin alla oli ihan normi-ilmansuodatin.Pakoputki(tai se ulostulo) näyttäis olevan erilainen kuin monissa kuvissa,mitä olen löytänyt.teemuk kirjoitti:Siisti auto näyttäs olevan![]()
Varuste eroja ei taida olla tuohon mun autoon kuin penkit ja parkkitutka.
Onkos radion/ajotietokoneen ohjaus myös ratissa?
Tuosta ripeydestä tosiaan voi olla montaa mieltä![]()
![]()
Täytyypä tutkia asiaa huomenna tarkemmin.Enochian kirjoitti:Jospa siellä konehuoneessa majaileekin K&N-paneelisuodatin joka on sen alkuperäisen ilmansuodatinkotelon sisällä. Tai sitten se on autoliikkeen huollossa vaihdettu tavalliseen.
Niin minäkin luulen,mutta silti mun mielestä "ripeä" ooppeli,tai sit tuntuu noitten edellisten "linja-autojen" jälkeen,että on "ripeä". Kyllä tämä 7hlön kuormallakin vielä kiihtyy 5-vaihteella ylämäkeenkin mielestäni hyvin,Sintrassa piti 4-vaihetta lykätä ylämäkiin,kun ei jaksanut mennä,mutta tämä kyllä jaksaa.Ari-S kirjoitti:voi olla et ois jossain huollossa "nollattu" toi ohjelmointi.. mutta hyvä että näitä perhe kikottimiakin alkaa näkymään liikentees
Ihan perusilmansuodatin näytti kotelossa olevan kun kurkkasin.seeklima kirjoitti:Täytyypä tutkia asiaa huomenna tarkemmin.Enochian kirjoitti:Jospa siellä konehuoneessa majaileekin K&N-paneelisuodatin joka on sen alkuperäisen ilmansuodatinkotelon sisällä. Tai sitten se on autoliikkeen huollossa vaihdettu tavalliseen.
Kiitoksia vaan. Kyllä tolla ainakin vielä kerkiää,äsken kävin pikkuisen ajelemassa(7hlö mukana) niin kyllä se aika hyvin lähtee.Semmosella asfaltoidulla mutkatiellä kävin testaan,alustakaan ei paljoa niiaile.unique kirjoitti:Onnea ostoksesta, todella hieno laitos![]()
Pikkuhiljaa rahaa sukanvarteen ni saa sitten myöhemmin kun tylsistyy hakea lastusta lisää voimaa
13900 miinus 2000 sintrasta eli 11900euroaunique kirjoitti:Saako udella että mitä tuollasesta suomesta ostettuna piti köyhtyä?