Mulla on autossa Recaron jakkarat ja niitä ei tunnu saavan millään alas. kuskin jakkarassa on vasemmassa etureunassa veivi mistä pitäisi saada penkkiä laskettua ja nostettua. Kun sitä veivaa niin mitään ei tunnu tapahtuvan. Kaikki jouset ja muut kilkkeet näyttävät olevan paikoillaan. Miten saan kyseisen jakkaran alemmas????
Auto missä ne on kiinni on -89 GT Kadetti.
Recaron säätö???
Recaron säätö???
EX B Vekkuli
EX GAstra
Nyt GT Kadett
EX GAstra
Nyt GT Kadett
Re: Recaron säätö???
Veikkaus: taaemmat kiinnikkeet murtuneet irti kiskoista.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Ei ainakaan näytä minkään olevan murtuneen. Pitää tutkia oikein kunnolla mikä siellä on vikana.
EX B Vekkuli
EX GAstra
Nyt GT Kadett
EX GAstra
Nyt GT Kadett
Kaikki Opelin istuimet on Recaron valmisteitatemmu kirjoitti:Mulla on autossa Recaron jakkarat ja niitä ei tunnu saavan millään alas. kuskin jakkarassa on vasemmassa etureunassa veivi mistä pitäisi saada penkkiä laskettua ja nostettua. Kun sitä veivaa niin mitään ei tunnu tapahtuvan. Kaikki jouset ja muut kilkkeet näyttävät olevan paikoillaan. Miten saan kyseisen jakkaran alemmas????
Auto missä ne on kiinni on -89 GT Kadetti.
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
Joo niin on
mut nämä on GT ja GSI- kadetissa alkuperäisenä olevat sporttijakkarat.
EX B Vekkuli
EX GAstra
Nyt GT Kadett
EX GAstra
Nyt GT Kadett
eli siel on kaikki palikat kiinni?? en nyt tarkkaa muista systeemiä mut pyöriskö se säätö vaan tyhjää siellä? ettei ole rattaat kohillaan tai jotain tai sit se tanko irti tai löysä,
mulla oli yhet farkku kadettin recarot missä se veivi vaan sääti penkin kallistusta.. helpoin tutkia tosiaan kun nappaa jakkaran irti
mulla oli yhet farkku kadettin recarot missä se veivi vaan sääti penkin kallistusta.. helpoin tutkia tosiaan kun nappaa jakkaran irti
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline