Eli omppu z22xe koneella. Välillä tehot katoaa 1-2s ajaksi ja sen huomaa voimakkaana nytkäyksenä esim motari vauhdissa.
Ominaisuus esiintyy muutaman kerran kuussa.
Tulpat vaihdettu viime kesänä, talvena vaihdettu ilmamassamittari ja etumainen lambda. Vikavalosta ei tietookaan.
vaihtoehtoina mitä itse olen miettinyt on ollut kaasupolkimen potikka, egr, polttoainejärjestelmä?, tuskin tulpat(?).
Katsastuksesta meni läpi, eli ei ongelmia pakokaasuarvoissa.
Onko kelläänä muita ehdotuksia mikä vois tuommosta tehdä, ja miten noi omat ehdotukseni voi testata parhaiten?
egr:n meinasin tulpata jos se vaan onnistuu tässä koneessa "laillisesti", onnistuuko?
Kaverilla pögötissä oli samaa ongelmaa, mutta ongelmat katos toistaiseksi. Nyt vois saada kaksi kärpästä(romua) yhdellä iskulla korjattua.
z22xe satunnaiset nytkähtelyt
z22xe satunnaiset nytkähtelyt
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.
Insignia sport tourer 2.0cdti 4x4 2015
Re: z22xe satunnaiset nytkähtelyt
Auto ollut minulla viikon ja kilometrejä tullut ajettua jotain reilu 500km. Kahdesti tapahtunut niin, että hetken ei ole vetoa ja sitten taas jatkuu. Kummallakin kerralla tapahtunut ylämäessä, mutta voisi olla samaa ongelmaa.
Onko selvinnyt mitään uutta?
Onko selvinnyt mitään uutta?
Opel Omega Caravan 2.2L -01
EX Opel Astra Wagon 1.8L -07
Ei ole selvinnyt, enkä ole tutkinukkaa kun tätä ei paljoo tapahdu. Vois vaihtaa bensansuodattimen jossain vaiheessa.
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.
Oireet tuntuu vähän samanlaisilta kun omassa z22se koneessa.. mulla oli katalysaattori menny paskaksi, nyt toimii taas kun uusin koko putkiston ja hitsasin haljenneen pakosarjan...
En tiedä oliko käytön puutetta. Ei oo enää tapahtunut tuota ollenkaan. Vaihteet ei tahdo mennä aina silmään, nyt pitää etsiä olisiko siitä lisää asiaa jossain päin foorumia...
Opel Omega Caravan 2.2L -01