one kirjoitti:^ Eipä tuo lukko nyt varmaa mihinkään liitykään. Mulle tuli ekana mieleen, et liekö koulun pihassa ollu esim. C Rekord joka nyt varsinkin coupena edeustaa vähän jenkkimuotoilua. E Rekordia ei kyllä tosiaa iha heti pitäs jenkkiautoks luulla. Ja juu, toki jenkeistä varmasti löytyy samanolosia autoja 80-luvulta, mut jokainen varmaan tajuaa pointtini.
Jottei menis ihan OT lätinäks niin tänään bongasin ekaa kertaa Marko.L:n emännän Astran. Ajoin eellä jonkun matkaa kakkosnelosta ja sit heti perään kirjakaupan eessä parkissa. Hienolta näytti!
Niiiin, ja se aiemmin mainitsemani Calibra on seissy tossa OK Auton parkissa jo kaks viikkoo, eikä siis ole myynnissä oleva auto.
No mites esim chevrolet kadett http://translate.google.fi/translate?hl ... ett/brazil
joka on merkiltään minusta amerikkalainen vaikkei näytäkään miltään 57 cadillakilta. Tuollainen tuli bongattua joutsen sillalla yks päivä jota luulin kadetiksi mut olikin jenkki perk. Ehkä pyörin väärällä foorumilla kun ei tunnista enää opeleita
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
J.P.S kirjoitti:
No mites esim chevrolet kadett http://translate.google.fi/translate?hl ... ett/brazil
joka on merkiltään minusta amerikkalainen vaikkei näytäkään miltään 57 cadillakilta. Tuollainen tuli bongattua joutsen sillalla yks päivä jota luulin kadetiksi mut olikin jenkki perk. Ehkä pyörin väärällä foorumilla kun ei tunnista enää opeleita
Mun mielestäni tuo vaikuttaa enemmän brassiautolta kuin jenkiltä.
J.P.S kirjoitti:
Mun mielestäni tuo vaikuttaa enemmän brassiautolta kuin jenkiltä.
Tai koreassahan tuota vissiin tehdään. Chevrolet on mielestäni amerikkalainen merkki vaikka tehtäs japanissa.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Musta g astra myyrmäessä olikohan 3 ovinen madallettu vakiovanteilla. Vaihdettiin siinä valoissa katseita mutta enpä tunnistanu kuka oli. Oiskohan joku täältä ?
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Kukas ajeli tänään kehä 3lla mun ohi siinä viiden aikaan mustalla H astra farkulla jossa mustat vanteet ja moikkaili vielä?
Ite olin miittiin menossa ja jäi vähän hakuseen et kukas se siinä?
G.T.S kirjoitti:Kukas ajeli tänään kehä 3lla mun ohi siinä viiden aikaan mustalla H astra farkulla jossa mustat vanteet ja moikkaili vielä?
G.T.S kirjoitti:Kukas ajeli tänään kehä 3lla mun ohi siinä viiden aikaan mustalla H astra farkulla jossa mustat vanteet ja moikkaili vielä?
one kirjoitti:Niiiin, ja se aiemmin mainitsemani Calibra on seissy tossa OK Auton parkissa jo kaks viikkoo, eikä siis ole myynnissä oleva auto.
Nytpä oli ilmestyny lappu Calibran ikkunaan. 1350e oli pyynti. Helvetin matala on kyllä ja on leveetä vannetta, eipä tuo läheltä kahtottuna nyt niin nätti enää ollukaan, mut kait tolla joku jannu ajelis. Lapussa oli teksti: MYYDÄÄN POIS!
Eilen tuli bongailtua monta Ooppelia Jyväsylässä. Jos joku bongas kullanvärisen D Kadetin niin se olin minä
Tampereella tänään tummansininen G astra,jossa tummenetut takavalot,jotkut mustat(satto olla jotain kiiltävääkin lisäksi)tyylikkäät vanteet,enempää en nähnyt kun se oli parkissa Patrian pihassa(siis treella).