Mielipiteitä photoshopatusta calibrasta?

Keskustelua Opeleista
Tuunari
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuunari »

Täältä löytyy calibrasta kuvia nykyhetkenä: http://www.sunpoint.net/~opeliks/opelcalibra.htm
Mutta tulevaisuuden suunnitelmissa olisi auto maalata uudestaan kokonaan jne..
Tässä olisi photoshopattu kuva: Kuva
Mielipiteitä saa antaa mielinmäärin, otetaan ilolla vastaan..

<font size=-1>[ This Message was edited by: Tuunari on 2003-11-03 22:13 ]</font>
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

on ainakin massasta erottuva väri... Mun mielestä jotkut 5-puolaiset vanteet leveällä reunalla olis paremmat...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Banaanitaiteilija
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Banaanitaiteilija »

Tummenna takavalot.
Kuva
Niinpä, mutta ingman saa maidon maistumaan!
wille-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille- »

paljon tommonen ´pukki´ kustantaa?:)
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Mun silmään sopis paremmin, että koko auto ois vedetty samalla värillä.

Aika härski kyllä toi värivalinta. En ehkä ihan omaa autoani noin räikeäksi lähtisi maalauttamaan. :wink:

Ja niin siis viispuolasta vannetta kehiin.
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Niin ja sit vielä etupuskuriin lisähelma tai koko puskuri vaihtoon ja sit taakse puskuriin kiinni lisähelma jotta saadaan vähän matalammaksi. :smile:
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fallen »

Toi musta väri tos ei oikeen ainakaan minun silmää miellytä vihreen kans.. tai ehkä se on toisinpäin =)..yksvärinen olisi nätimpi mielestäni.
Ite aattelin omani maalata kunnon mustaksi(nyt vakio metallinhohto) ja lakkaan punasta ja kullan helmiäistä(tms?) ja toivoa parasta xD ...helmoja kehiin tuohon autoon(onhan ne tulossa?)...vanteista en mene enään sanomaan mitään muuta kuin yhdyn edellisiin =)
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Toi musta väri tos ei oikeen ainakaan minun silmää miellytä vihreen kans.. tai ehkä se on toisinpäin =)..yksvärinen olisi nätimpi mielestäni.
Ite aattelin omani maalata kunnon mustaksi(nyt vakio metallinhohto) ja lakkaan punasta ja kullan helmiäistä(tms?) ja toivoa parasta xD ...helmoja kehiin tuohon autoon(onhan ne tulossa?)...vanteista en mene enään sanomaan mitään muuta kuin yhdyn edellisiin =)
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

nonih... tuplaklikkasinpa sitten lähetäpainiketta...pyydän nöyrästi anteeksi =)
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

Jaa, minä olen sitten siinä ryhmässä joiden
mielestä noi vanteet ovat paremmat kuin 5-
puola perusmalli vanteet.
Sekä katon musta on kelpo ja hyvä idea.
Kuvassa vaan se on huonosti toteutettu.
Vihreä ei ole mieleeni, mutta taas jonkun
sinisen kanssa musta katto ei erotu
edukseen niin hyvin.
Helmoihin ja muihin heebeleihin, joita
kuvassa ei näy, en ota kantaa.
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Minun mielestäni Calibran kauniita ja sulavia linjoja ei pidä pilata ylisuurilla puskureilla ja helmoilla, jotka tekevät autosta raskaan näköisen. Etupuskuri tosin tarvitsee väkisinkin jonkin helman näyttääkseen hyvältä. Tuo musta katto on hyvä idea, toteuta se, niin erotut massasta. Madalla sitä autoa alkuun niin paljon kuin järkevästi on mahdollista, ja katso vasta sitten vieläkö tarvitaan helmoja ja muita "lärväkkeitä", että auto saadaan näyttämään matalalta. Kannattaa katsoa tuolta tapahtumakuvista vihreä/punainen kameleonttivärisen Calibran kuvia, niin huomaa, että nuo alkuperäiset muodot ovat itseasiassa todella onnistuneet ja korostuvat hienosti, kunhan auto vain on tarpeeksi matala. Tämä oli nyt vain minun mielipiteeni aiheesta ja jos tarkoituksena olisi saada auto vain näyttämään rakennetulta, niin sitten kannattaa kyllä vaihtaa puskurit yms. sellaisiin, että kaikki varmasti huomaavat, että ne eivät ole alkuperäiset. Siitä nykyajan "tuningissa" taitaa kuitenkin olla kyse.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Erottuisi kyllä edukseen massasta. Pääväriin jos se jää vihreäksi (ei huonoin sekään) vähän jotain kivaa vivahdetta (helmiäistä tms.). Takavaloille tosiaan jotain kivaa tummaksi tai afterburnerit :wink: . Vannevalinta on mielestäni ihan kiva, niitä viispuolia kun saa joka huoltoasemalta.

Tällaista tuli mieleen, kun kerran mielipidettä kysyttiin, mutta tee autostasi juuri sellainen kuin omaan silmään näyttää hyvältä ja anna muiden sopeutua siihen. :wink:
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

No tuota väriä en enkä kyllä laittaisi calibraan.

Itse laittaisin jotain tänne päin mitä muokkasin photarilla

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus_J on 2003-11-04 01:33 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus_J on 2003-11-04 01:33 ]</font>
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

ihan kiva japskivaikutteinen maalaus tuo. en ehkä itse olisi moista tekemistä, mutta onhan tuo omaperäinen ja erottuva...eikä nyt pelkästään negatiivisessa mielessä.

vanteet ovat myös minun mieleeni...voittaa perus 5-puolaset.

tuohon markuksen kommenttiin että vaatii etulippaa...ehkä juu, mutta sillo se vaatii myös helmoihin ja takapuskuriin samaa sarjaa (auto on tasasen matala edestä, keskeltä ja takaa eikä tule porrastuksia)...muuten tulee tosi hassun näköinen.

markus_j:n väri valinta vetää kyl ton imelyyden ihan uusille tasoille. :smile:
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Vihreä väri on kyllä yllättävänkin hieno, mutta mustaa kattoa kannattaa vielä harkita. Jotenkin jää liian suuri kontrasti värien kesken...
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Vastaa Viestiin