Nyt alkaa jo vähitellen ketuttaan koko Zafira. Kesän aikana taistellut kaikki mahdolliset "viat" läpi ja rahaa on jo nyt palanut (ison vuosihuollon kanssa) lähes 1500e. Mm. maalipinta paskana, takaovien sähköt korjattu jne. Harmittaa vietävästi, kun muuten auto on ollut kun nenä päähän meidän perheelle ja olen tykännyt ajettavuudesta ja tilavuudesta TODELLA paljon. Nyt alkaa vaan olemaan mitta täysi. Kuka haluaa ostaa?
tärisee kiihdyttäessä
tärisee kiihdyttäessä
Ja jälleen uusi vaiva! Zafira (-06) jyrryyttää/tärisee kiihdyttäessä aika paljonkin. Varsinkin pienillä kierroksilla ja pienillä vaihteilla. Alkoi ihan yhtäkkiä. Onko ideaa mistä johtuu ja mikä vika? Jostain kuulin, että olisi yleistäkin Zafiroissa.
Nyt alkaa jo vähitellen ketuttaan koko Zafira. Kesän aikana taistellut kaikki mahdolliset "viat" läpi ja rahaa on jo nyt palanut (ison vuosihuollon kanssa) lähes 1500e. Mm. maalipinta paskana, takaovien sähköt korjattu jne. Harmittaa vietävästi, kun muuten auto on ollut kun nenä päähän meidän perheelle ja olen tykännyt ajettavuudesta ja tilavuudesta TODELLA paljon. Nyt alkaa vaan olemaan mitta täysi. Kuka haluaa ostaa?
Re: tärisee kiihdyttäessä
Mitä nyt oman koslan jatkuvan täristystyksen syitä tutkiskellut, täristys ainoastaan kiihdyttäessä saattais asiantuntijoiden mukaan viitata sisempiin vetoniveliin.
kyllä siihen viittaa, kiihdyttäessä täristää niin kannattaa ne tutkia.
opel vectra c 2,2 gts
No niin vähän ajattelinkin. Paljonkohan tuo tekee lisäkustannuksia tähän samaan katastrofiin? Jossain nyrkkipajalla? Suurin piirtein??
Voi voi...
Ostakaa joku oikeasti pois...
Voi voi...
Ostakaa joku oikeasti pois...
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Mulla vatkas pösö, kun oli raidetangonpää väljä.
Onko sulla katsastusta tulossa kuinka pian? Sielähän ainakin väljät löytys eikä tartte liikkeelle maksaa kun tunnin tai pari eka hakevat/heittävät arpakuutiolla vikaa.
Ei tota autoa kannata nyt myydä, kun oot jo oleelliset viat ja pari muuta siihen jo korjannut.
Sais vaan seuraava omistaja sun maksaman hyödyn.
Onko sulla katsastusta tulossa kuinka pian? Sielähän ainakin väljät löytys eikä tartte liikkeelle maksaa kun tunnin tai pari eka hakevat/heittävät arpakuutiolla vikaa.
Ei tota autoa kannata nyt myydä, kun oot jo oleelliset viat ja pari muuta siihen jo korjannut.
Sais vaan seuraava omistaja sun maksaman hyödyn.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4