Bypass kalvo huutaa astrassa? (z20let) (Videot lisätty)
Re: Bypass kalvo huutaa astrassa? (z20let) (Videot lisätty)
Jos sul on hukkiksen kellossa keltanen tarra missä lukee DZ niin on LEH-ahdin. LET tais olla DY tai jotn..
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
En äkikseltään muista et ois tarraa näkyvissä.cm-cali kirjoitti:Jos sul on hukkiksen kellossa keltanen tarra missä lukee DZ niin on LEH-ahdin. LET tais olla DY tai jotn..
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
kyllä ton hukkaportin kellon voi vaihtaa hiukan jäykempään ilman ohjelmointia,pitää vaan paremmin paineet sielä mitä pitääkin.
mutta itse en usko äänen aiheuttajaksi tuota vaan viallisen/huonosti paikallaan olevan bypass venan kalvon,tuo ääni kun tuntuisi ainakin videon perusteella tulevan ahtimes sisältä...
bypass-vena löytyy imupuolen kyljestä,sen putken alapuolelta mikä tulee putsarilta ahtimelle.sellanen noin 5cm alumiininen kansi,kolmella tai neljällä pultilla kiinni.alta pitäisi löytyä kalvo ja jousi.
mutta itse en usko äänen aiheuttajaksi tuota vaan viallisen/huonosti paikallaan olevan bypass venan kalvon,tuo ääni kun tuntuisi ainakin videon perusteella tulevan ahtimes sisältä...
bypass-vena löytyy imupuolen kyljestä,sen putken alapuolelta mikä tulee putsarilta ahtimelle.sellanen noin 5cm alumiininen kansi,kolmella tai neljällä pultilla kiinni.alta pitäisi löytyä kalvo ja jousi.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Joo siis kuulostaa muutenkin että soundi tulee tuolta turbon sisältä imuputkesta...
Mulla olisi tuohon bayleysin hukkaporttikin. Forgella oli ainakin niitä korvaavia "plateja" tuohon.. pitääpä yrittää paikantaa tuo vena. ei ainakaan silmään sattunut.
Mulla olisi tuohon bayleysin hukkaporttikin. Forgella oli ainakin niitä korvaavia "plateja" tuohon.. pitääpä yrittää paikantaa tuo vena. ei ainakaan silmään sattunut.
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com