Tuomas kirjoitti:Voi, veit mun ainoan syyn elää..mimmix kirjoitti:Harmi ettei meistä voi tulla paria.
...
Lähden raapimaan ranteita auki lusikalla.
OCF-parisuhdeneuvonta
Tuomas kirjoitti:Voi, veit mun ainoan syyn elää..mimmix kirjoitti:Harmi ettei meistä voi tulla paria.
...
Laita tuomas jotain livevideota raapimisestaTimonen kirjoitti:Tuomas kirjoitti:Voi, veit mun ainoan syyn elää..mimmix kirjoitti:Harmi ettei meistä voi tulla paria.
...
OCF-parisuhdeneuvonta
Tämä jo itsessään hymyilytti, mutta tää jälkimmäinen melkein tiputti mut tuoliltajarksi kirjoitti:Onse hienoa, heti ku voorumille kirjautuu yksi naaras ni kundit on vehkeet ojossa vonkaamassa.
Ari-S kirjoitti:ai saatanajarkkis kirjoitti:sama meno sitte ku meidän työpaikallaheti ku nuorempi naaras tulee töihin ni johan on vanhempaa kalustoa nostelemas jalkojaan naaraan reviirillä
![]()
![]()
tervetuloa vaan
hiukan repeilytti jooOlematon kirjoitti:Tämä jo itsessään hymyilytti, mutta tää jälkimmäinen melkein tiputti mut tuoliltajarksi kirjoitti:Onse hienoa, heti ku voorumille kirjautuu yksi naaras ni kundit on vehkeet ojossa vonkaamassa.
Ari-S kirjoitti:ai saatanajarkkis kirjoitti:sama meno sitte ku meidän työpaikallaheti ku nuorempi naaras tulee töihin ni johan on vanhempaa kalustoa nostelemas jalkojaan naaraan reviirillä
![]()
![]()
tervetuloa vaan

Mä olen osaston ainut mies ja koskaan ei ole vastaavaa ollut havaittavissaOlematon kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:sama meno sitte ku meidän työpaikallaheti ku nuorempi naaras tulee töihin ni johan on vanhempaa kalustoa nostelemas jalkojaan naaraan reviirillä

kiinni jäit!Rookeri kirjoitti:Offtopikista.kaakana kirjoitti:Heräsin yöllä kolmen aikoihin, kun joku huutaa pihalla: "Onko vapaaehtoisia? Kaikki vapaaehtoiset naiset jotka haluavat panemaan, tulkaa tänne, niin siirrytään porukassa asunnolleni." Muutaman minuutin päästä vielä huuteli että löytyykö niitä vapaaehtoisia?

Rookeri kirjoitti:Mä mitää huutele, mullahan on jo jonoakin..
jazari75 kirjoitti:Ja muutaman vuoden päästä joku kommentoi:" nostetaas vähän tätäkin topiccia ylöspäin"...TJT kirjoitti:Pistetään oma varattujen minä sain pillua topic pystyyn
Puhetta tusninki calibrasta..Delacty kirjoitti:Pojat Pojat, se juju on nimenomaan siinä että kukaan mun ikäinen eli siis 18 kesäiset tiedä edes tota autoa Opeliksi .
hudu79 kirjoitti:jazari75 kirjoitti:Ja muutaman vuoden päästä joku kommentoi:" nostetaas vähän tätäkin topiccia ylöspäin"...TJT kirjoitti:Pistetään oma varattujen minä sain pillua topic pystyyn
![]()
![]()
sinkkutopicistahan tämä
Miks pitää leuhkia jos saa pillua ??CableGuy kirjoitti:hudu79 kirjoitti:jazari75 kirjoitti:Ja muutaman vuoden päästä joku kommentoi:" nostetaas vähän tätäkin topiccia ylöspäin"...TJT kirjoitti:Pistetään oma varattujen minä sain pillua topic pystyyn
![]()
![]()
sinkkutopicistahan tämäTuo on aika hyvä...
Rookeri kirjoitti:No kai nyt jos vuode kahden välein saa..
kaikki ei saa pillua, ehkä siksi...Veikka kirjoitti:Miks pitää leuhkia jos saa pillua ??CableGuy kirjoitti:hudu79 kirjoitti:jazari75 kirjoitti:Ja muutaman vuoden päästä joku kommentoi:" nostetaas vähän tätäkin topiccia ylöspäin"...TJT kirjoitti:Pistetään oma varattujen minä sain pillua topic pystyyn
![]()
![]()
sinkkutopicistahan tämäTuo on aika hyvä...
maritus kirjoitti:Kiitos ja hei. Mä poistun nyt täältä![]()
Jari79 kirjoitti: Jos armeijasta tehdään miehiä, mummonikin on varmasti mies: Hän on kykkinyt joka syksy metsässä (tosin puolukkaämpärin kanssa), nukkunut 60cm leveässä punkassa ja kuljeskellut iltaisin kaupungilla karmeissa vaatteissa.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=146763Keme kirjoitti: Mutta se o kyl tasan fakta, että ei tommonen maatalouskoneiden polttoaine kuulu urheiluautoon. Dieseli jo haiseekin niin köyhältä ja kuvottavalta. Hyisaatana...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... a&start=60Opeca kirjoitti:Hitto mä kävin joulukuussa egyptissä ja samalla reissulla kairossa,jossa käytiin kheopsin pyramidin sisällä.Sainkohan mä jotain supervoimia siellä vai johtuuko tämä kutina vaikka jostakin muustamimmix kirjoitti:Vuonna 1979 Patrick Zeigler vastaanotti kohonneessa tietoisuudentilassa Seichem energian, hänen ollessaan Egyptissä Suuressa pyramidissa.
tän täytyy toimia. Nyt kaikki heti tonne, muuttuu tumma energia kullankeltaiseksi.
Ja niin se maailma muuttuu muutamassa vuodessa:Hensku kirjoitti:Ei heru.veikka81 kirjoitti: Joo, ja sen jälkeen mää voisin harrastaa Henskun tai Mimmix:in kanssa sovinto seksiäMiten olisi ?
mimmix kirjoitti:Hööh ei Nipe mua mukaan kumminkaan ottas.Hensku kirjoitti:Mimmixin pitäs vaan eka liittyä jäseneksi, taikka sitte tulla esmes Nipen seuralaisena..
Ja en mä tosiaan oikeesti tappelis mut kai sitä juovuksissa vois painiin lähtee...
mimmix kirjoitti:PRKL nyt loppu se mun kiusaaminen. Todistettavasti en käytä sitä ilmettä arkielämässä. Dumbass...Amppa kirjoitti:mimmix ottas vaan "the ilmeen"
Vai teenkö leffan siitä kun Amppa sai turpaan tytöltä?