ajotietokone kellon sijaan
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Sopiko se 2.0 litrasen näyttö softan puolesta 2.5 litraseen vectraan?? nyt olis näyttö ja katkasia, mut en tiedä uskaltaako ostaa?
Edit: soitin metro.autoon ja ilmoittivat että kaikki 2 litraset on yhteen sopivia, eli 2.5 on omansa. Näytön hinta vaivaiset 630€
2.0l numero 90444160
2.5l numero 90444161
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-15 01:18 ]</font>
Edit: soitin metro.autoon ja ilmoittivat että kaikki 2 litraset on yhteen sopivia, eli 2.5 on omansa. Näytön hinta vaivaiset 630€
2.0l numero 90444160
2.5l numero 90444161
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-15 01:18 ]</font>
Joo eli nyt sain englannista jonkun ukon kiinni, ja se koodaa mulle tollasen 2 litrasen
ajotietokoneen V6:sen tiedoille. Joudun lähettää chipin sinne englantiin jne... hintaa ei mies vielä kertonu, mut ei kai tuo kauheesti
ota, kun aika yksinkertasta se on. Olis kuulema voinu lähettää mulle sieltä' sellasen, mut se on miles/gallons tiedoilla englannissa, joten se siitä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-15 01:17 ]</font>
ajotietokoneen V6:sen tiedoille. Joudun lähettää chipin sinne englantiin jne... hintaa ei mies vielä kertonu, mut ei kai tuo kauheesti
ota, kun aika yksinkertasta se on. Olis kuulema voinu lähettää mulle sieltä' sellasen, mut se on miles/gallons tiedoilla englannissa, joten se siitä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-15 01:17 ]</font>
Juu, tuo toiminto, joka tarkkailee eri nestemääriä ja muuta on nimeltään Check Control System ja on siis erillinen toiminto kuin ajotietokone. Antureita on pitkin autoa ja Check Control on kyllä ainakin kerran pelastanut moottorin mahdolliselta tuholta, kun se varoitti jäähdytysnesteen vähentyneen kun vesipumppu oli pettänyt, eikä tuota olisi muuten huomannut ennen moottorin ylikuumenemista, nyt Check Control varoitti jo kun neste alkoi vähentyä. Myös öljyn määrän vahti on tuossa oikein hyödyllinen toiminto. Omassakin Vectrassa on Check Control System (kuuluu GT 16V:n vakiovarusteisiin), muttei ajotietokonetta (Suomen vientimallissa ei ole, vaikka Saksassa sekin kuuluu GT 16V:n vakiovarusteisiin). Calibrassa on molemmat.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Eli tarkemmin ajateltuna eipä tuo kummonen vehje olekkaan?Täytynee pari kertaa miettiä ,ostaako ton vaiko ei? Kellohan jo on ja kulutushan on oikeen jalan raskaudessa;) Kaipa se sentään kertoo mikäli autoon tulee vikoja ja että mistä johtuu vian syyt?On 2003-11-05 12:21, -jupe- wrote:
A-vekun tietsassa on toimintoina:
-kelloaika:)
-keskinopeus
-ulkolämpötila
-keskikulutus
-hetkellinen kulutus
-ajomäärä jäljellä olevalla
bensamäärällä
Noi jarrupala, öljy ym. jutut on hoidettu
joissain malleissa varotusvaloilla.
ei se kerro kun noi, tässä aika heikko kuva moisesta..
Onhan ihan mukava lelu mutta ei siitä 600e kannata maksaa
Onhan ihan mukava lelu mutta ei siitä 600e kannata maksaa
Siis ei A mallin Vectrassa näy radiokanavat siinä näytössä, vain ajoon liittyvät.On 2003-11-17 10:18, heito wrote:
Näytöstä vielä, onko se sama näyttö kuin missä näkyy radiokanava ja pvm? Onnistuuko omega B kuinka helposti?
Astrassa ja B vectrassa näkyy radiokanavat, toisaalta ei edes mun 1.6 Metro Sportissa ollu ajotietokonetta vuonna 1999...
Nyt se ukko ei enää ota yhteyttä englannista, eli tai mennä mielenkiinto.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-18 19:55 ]</font>
Kyllä noita 2,5 tietsikoita varmaan löytyy vähitellen Suomestakin... Tuleehan noita Vectroja ja Calibroja Saksasta ehjiä ja romuja koko ajan.
Mulla meni kaksi vuotta ennen kuin löysin A-mallin Vectra V6:een sopivan... Mutta hyvin toimii nyt! (kiitos vaan Sami)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Veekuus on 2003-11-18 21:23 ]</font>
Mulla meni kaksi vuotta ennen kuin löysin A-mallin Vectra V6:een sopivan... Mutta hyvin toimii nyt! (kiitos vaan Sami)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Veekuus on 2003-11-18 21:23 ]</font>
Kaivoin tänään tuon piuhan kojelaudan sisältä, se oli johtosrjassa kiinni teipattuna mankan kohalla oikeassa sivussa. Asensin näytön kiinni, mut ei tuo toiminutkaan. Ongelmaon nyt siinä että näyttö on uusi ja siellä ei ole mitään softaa sisällä valmiiksi. eivät opelillakaan tienneet miten sinne saa softan sisään. Päivitys softan saisivat sinne mut alkuperäistä vissiin ei...
Vi**u! rupee menee hermot.
Mihin tulee keskikonsolin nappejen liitin?
Tuleeko se siihen isoon jakajaan missä on monta liitintä. Minkälainen on auton vastakappale väriltään ja monta pinniä siihen tulee?
Mulla on säätönapeissa musta liitin missä on 6 napaa ja vastaavasti vastakappale on sille valkoinen liitin missä 8 napaa?? tietty mun tuurilla... *****
onko Ajotietokoneessa pinempi liitin, tuo lämpötila-anturin liitin? Mulla on se mut se on erilainen ku ajotietokoneessa? Sen varmaan saa ostettua opelilta?
Jos joku vaan millään viittii ottaa kuvia napin ja ajotietokoneen taakse tlevista liittimistä, niin helpottaisi pirusti.
En tajua miksi eri malleissa voi olla näin paljon eri liittimiä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-12-06 18:57 ]</font>
Mihin tulee keskikonsolin nappejen liitin?
Tuleeko se siihen isoon jakajaan missä on monta liitintä. Minkälainen on auton vastakappale väriltään ja monta pinniä siihen tulee?
Mulla on säätönapeissa musta liitin missä on 6 napaa ja vastaavasti vastakappale on sille valkoinen liitin missä 8 napaa?? tietty mun tuurilla... *****
onko Ajotietokoneessa pinempi liitin, tuo lämpötila-anturin liitin? Mulla on se mut se on erilainen ku ajotietokoneessa? Sen varmaan saa ostettua opelilta?
Jos joku vaan millään viittii ottaa kuvia napin ja ajotietokoneen taakse tlevista liittimistä, niin helpottaisi pirusti.
En tajua miksi eri malleissa voi olla näin paljon eri liittimiä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-12-06 18:57 ]</font>