K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: Jyväskylän paikallismiitti su 2.10.2011 klo.17.00
mites onko jyväskylän miitti sakilla jotain yhteistä hauskan pitoa suunnitteilla?
saunailtaa tai jotain muuta kivaa?
On. Keilailuiltaa suunnittellaan... Kuhan sais jotain käypästä aikataulua soviteltua.jerrij kirjoitti:mites onko jyväskylän miitti sakilla jotain yhteistä hauskan pitoa suunnitteilla?
Siitä keilailusta tulee kyl aina kankku kipiäks. Miten ois vaikka polttopallo tai kuviokellunta?
Mut joo, I'm in
edit: tai "asennetaan mimmin autoon nuorisokaiutin" -ilta?
Mut joo, I'm in
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
^väitän että siitä ei voi tullakun sanomista
kymmenkunta asentajaa kaljankanssa. ei ainakaan koskaan omallakohalla toiminu.
kymmenkunta asentajaa kaljankanssa. ei ainakaan koskaan omallakohalla toiminu.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Ai subbari vai?mimmix kirjoitti:Siitä keilailusta tulee kyl aina kankku kipiäks. Miten ois vaikka polttopallo tai kuviokellunta?
Mut joo, I'm in
No eiku lisädiskantit...
joo se just
joo se just
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
eli johtoen vetoa jne.....
Kyllä paras olis ihan pussikaljameiningillä jossain kivassa paikassa istua iltaa. Ilman mitään baarisettejä yms.
Vaan saattaapi olla et voisin olla keilauksessakin mukana. Toisaalta subbarin asennus kuulostaa myös varsin kivalta, varsinkin ku ei tarvis ihte tehä mitään. Voisin ehottaa myös vaikkapa "laitetaan jounin autoon alustasarja"-iltamia.
Vaan saattaapi olla et voisin olla keilauksessakin mukana. Toisaalta subbarin asennus kuulostaa myös varsin kivalta, varsinkin ku ei tarvis ihte tehä mitään. Voisin ehottaa myös vaikkapa "laitetaan jounin autoon alustasarja"-iltamia.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
pikku pikku repsone kirjoitti:Kyllä paras olis ihan pussikaljameiningillä jossain kivassa paikassa istua iltaa. Ilman mitään baarisettejä yms.![]()
mulla on kyllä täälä tilaa istua iltaa ja juua pussikaljaa. eikä sitä kaiutintakaan tartte asentaa, mä voin maksaa siitä jollekki ammattilaiselle ettei mee mitää rikki.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Oon mukana.mimmix kirjoitti: Mulla on kyllä täällä tilaa istua iltaa ja juua pussikaljaa.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
minäkin voin olla mukanamimmix kirjoitti:pikku pikku repsone kirjoitti:Kyllä paras olis ihan pussikaljameiningillä jossain kivassa paikassa istua iltaa. Ilman mitään baarisettejä yms.![]()
Vaan saattaapi olla et voisin olla keilauksessakin mukana. Toisaalta subbarin asennus kuulostaa myös varsin kivalta, varsinkin ku ei tarvis ihte tehä mitään. Voisin ehottaa myös vaikkapa "laitetaan jounin autoon alustasarja"-iltamia.![]()
mulla on kyllä täälä tilaa istua iltaa ja juua pussikaljaa. eikä sitä kaiutintakaan tartte asentaa, mä voin maksaa siitä jollekki ammattilaiselle ettei mee mitää rikki.
Perkeles, tästähä voi kehkeytyä vielä mukavakin ilta. Mukana ollaan jos tälläseen päädytään.mannion kirjoitti:Oon mukana.mimmix kirjoitti: Mulla on kyllä täällä tilaa istua iltaa ja juua pussikaljaa.
Tosin tietenki sillä varauksella ettei mee päällekkäin jonkun ennalta sovitun kanssa.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
No sovitaan sellanen ajankohta että kaikille käy!
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Mukana jos vaimo ja lapset päästää (ja ajankohta pe/la ilta)mimmix kirjoitti:No sovitaan sellanen ajankohta että kaikille käy!
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
no vaimon otat luonnollisesti mukaan! ja naapurin vaimoineen kans.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn