Huomenna ajattelin rueta vaihtamaan nuo venakopan tiivisteet ja samalla jos talvea varten (ja venakoppien tiiveyden) takia putsais huohotin letkut.
Eli missä nuo huohotinletkut siellä menee? Onko ne jossain koneen takana, vai onko ne siinä "saapusalla" eli näkösällä. Ja montako niitä on, että sais kaikki putsailtua.
Kun tuossa jostain sain sellaista tietoa, et ne venakopat (muoviset) kyllä pitää, jos vain huohottimet on auki....
Ja kannattaako sinne tiivisteen lisäksi survoa joku silikooni väliin?
B-omega X25XE Huohottimet
B-omega X25XE Huohottimet
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Re: B-omega X25XE Huohottimet
Ja samalla ku tässä nostan tätä, ni kyselempä et onko tulpanreikien kohalla kopassa ihan tavan O-renkaat? Minkä kokoset?
Kun mulla noissa tiivisteissä ei oo ku kopan tiivisteet ja pikku o-renekaat kiristys ruuvien juureen.
Kun mulla noissa tiivisteissä ei oo ku kopan tiivisteet ja pikku o-renekaat kiristys ruuvien juureen.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
- Paska Omena
- OCF Member

Ei siellä tulpanreikien kohdalla oo minkäänlaisia tiivisteitä...
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Huhotusletkut tulee siihen mustaan kanavaan mikä on imusarjan päällä. Ne kaikki neljä letkua otat irti ja puhdistat.