Mistä edullista lasikuitua?
Mistä edullista lasikuitua?
Mistäköhän saisi edullista lasikuitumattoa (400g/m2) Kuopio-Lappeenranta akselilta?
-
lasikuituläträäjä
- 'Agila'
Re: Mistä edullista lasikuitua?
Kuopiossa www.veneenrakentaja.fi myy edullisesti lasikuitutarpeita. Ainakin halvempi kuin Biltema. 
ettei olis kyseisen firman mies joka mainostelee
ja kallistahan tuo vielä on. 50- 66% halvemmalla itse olen aina ostanut
Kysytääs tässä nyt sit samalla, et mistä kannattais Lahessa lähteä lasikuitu tarpeita kyseleen?
-Allu
-Allu
Insignia A OPC, Vectra C 3.0, Vectra C GTS V6 ja Astra F gsi
-
lasikuituläträäjä
- 'Agila'
En ole vene immeisiä vaan enempi autoani oon laitellut ja siihen lasikuitua ostellut. Kerro ihmeestä mistä olet saanut lasikuitukamoja Kuopiosta halvemmalla niin käyn sieltä. Itse en ole koskaan saanut ostettua mistään alle 5 euron vaikka olen Savonlinnassa asuessani ostanut ihan kuititta. Minusta 6e kg on ollut halpa hinta, kun siitä saapi vielä kuitin mukaan.
työsuhde etuja. voin mä sulle myydä 4€/kg mattoa ja hartsia jos tarvitset, mitä sinä sillä kuitilla teet?
...tuollahan se ylempänä lukee
...tuollahan se ylempänä lukee
tunteeko jarppav tyyppiä jota kutsutaan Jippiiksi??
pultilla duunis
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
lasikuituläträäjä
- 'Agila'
Mä saan sen kuitin verotukseen niin tarvitsen sen. Silloin se on minulle periaatteessa niin kuin ilmaista 
vähän tukevampi kaveri? ei kuitenkaan mitenkään lihava.. en tunne mutta tiedän. tota nimeä en ole kyllä kuullut, oikein nimen tiedän mutta en muistaAri-S kirjoitti:tunteeko jarppav tyyppiä jota kutsutaan Jippiiksi??pultilla duunis