'01 Veccu Farmari Y26SE Steinmetz *The end.. GET GONE*
Re: B2 2.6 'Vauxhall'/Steinmetz Vectra *uudet vanteet tulossa?*
Eikös nuo ole mv6 omegan orggis alut? Kaverikin just osti tollaset ja meinas ens kesäksi g astraan ne laittaa.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Ei ole lähelläkään Omegan vanteita.deme79 kirjoitti:Eikös nuo ole mv6 omegan orggis alut? Kaverikin just osti tollaset ja meinas ens kesäksi g astraan ne laittaa.
-
Omenapomena
- 'Senator'

kovasti samalta kyllä näyttää:(F)ast_tra kirjoitti:Ei ole lähelläkään Omegan vanteita.deme79 kirjoitti:Eikös nuo ole mv6 omegan orggis alut? Kaverikin just osti tollaset ja meinas ens kesäksi g astraan ne laittaa.

-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Ovat kyllä Omega MV6 vanteet 
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
(F)ast_tra kirjoitti:Ei ole lähelläkään Omegan vanteita.deme79 kirjoitti:Eikös nuo ole mv6 omegan orggis alut? Kaverikin just osti tollaset ja meinas ens kesäksi g astraan ne laittaa.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Ehkä nämä Gsi Phase2 vanteet ovat tulossa myyntiin?
Kun on ehkä tulossa noi MV6 vanteet ja pidäs homata talvi vanteet vielä (calibra turbo vanteet)
Tarjouksia kuunnellaan
Tarjouksia kuunnellaan
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: B2 2.6 'Vauxhall'/Steinmetz Vectra*vanteet myynissa/tulossa*
Vanteet EI oo myynissä, mutta peilit ovat... http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=212742
ja sivuhelmat ovat toki ostettu, mutta tuskin tulla, nekin pitäs laittaa myyntiin ja on helpompi myydä Englannissa kun sielä ne ovatkin vielä äidin luona.
ja sivuhelmat ovat toki ostettu, mutta tuskin tulla, nekin pitäs laittaa myyntiin ja on helpompi myydä Englannissa kun sielä ne ovatkin vielä äidin luona.
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Re: B2 2.6 'Vauxhall'/Steinmetz Vectra *peilt :(*
kuis sinä nyt peilit laitoit myyntiin? 
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Ei muuta kun käytin liikaa raha viime aikana autoihin, ja ois hyvä saada vähän takaisin. Pidän niistä paljon, en halua myydä, mut jos saan kohtuullisen hyvä tarjous, myyn. Tai sitten ne steinmetz sivu helmat ehkä myyn. Kumpikin en halua myydä. LOL, jopa mietin myydä koki auto pois LOL. Ois mielenkiintoinen nähdä minkälaisia tarjouksia tulee, jos tuu.
Mutta, jos selviän seurava pari kuukautta ilman lisää kuluja, ei tarvi myydä mitään, ja toivotaan nain
Mutta, jos selviän seurava pari kuukautta ilman lisää kuluja, ei tarvi myydä mitään, ja toivotaan nain
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Korjataan nyt tänne, kun en missään muussa topicissa oo törmänny tähän takalasinpyyhkijä modiin. Fiat Bravan takalasinpyyhkijä ei siis käy farkku Vectraan vaan se pitää olla Bravon pyyhkijä. Tämä oikaisu vaan sen takia ettei muut kerkee tilaan netin kautta pyyhkijöitä ja ihmettele kun ei tuu oikeen näköstä osaa
Noh tänään kävin vaihtaan ja kattelin muitakin vaihtoehtoja joista päädyin Fiat Stilon takalasinpyyhkijään. Oli muutaman sentin pitempi kuin tuo Bravon vastaava. Eikä ainakaan tämä yksilö tarvinnut mitään modausta. Vanha pois ja uus tilalle that`s it!
Audi S4 -06
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Kiitos ja oikeassa oot! En edes tiedä miks olen kirjautunut brava! Maybe I was very very drunk
Näyttää siltä et nii steinmetzin kamat jää mulla. Yritetään saada ne sivuhelmat suomeen pari viikon sisällä. Tarjouksia toki kuunnellaan vielä.
Näyttää siltä et nii steinmetzin kamat jää mulla. Yritetään saada ne sivuhelmat suomeen pari viikon sisällä. Tarjouksia toki kuunnellaan vielä.
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: B2 2.6 'Vauxhall'/Steinmetz Vectra
Nön niin, pikku päivitys!
Steinmetzin sivu helmat pian maalattu, sitten paikalle
Ei Kai oo kovin monta näitä olemassa?
Kuvia tulossa lähi aikoina
Ja talvi vanteet haettu, Calibra Turbo vanteet ja Nokian hakkapel. renkaat.
Sit talven aikoina on suunnitelma maalata mun Gsi vanteet uudestaan, että näyttää 'prima' kun lähetään ensi vuonna matkalle autolla Englantiin, Billing 2012

Steinmetzin sivu helmat pian maalattu, sitten paikalle
Kuvia tulossa lähi aikoina
Ja talvi vanteet haettu, Calibra Turbo vanteet ja Nokian hakkapel. renkaat.
Sit talven aikoina on suunnitelma maalata mun Gsi vanteet uudestaan, että näyttää 'prima' kun lähetään ensi vuonna matkalle autolla Englantiin, Billing 2012
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
irYobYetaMis kirjoitti:Sit talven aikoina on suunnitelma maalata mun Gsi vanteet uudestaan, että näyttää 'prima' kun lähetään ensi vuonna matkalle autolla Englantiin, Billing 2012![]()
![]()
Tuohon reissuun haluisin kyllä itekkin lähteä mukaan. Tiedän että siellä niin paljon itseäkin kiinnostavia laitteita
Kuten myös,itseäni kiinnostaa kaikista eniten vanhat Vivat ja Chevetet...G.T.S kirjoitti:irYobYetaMis kirjoitti:Sit talven aikoina on suunnitelma maalata mun Gsi vanteet uudestaan, että näyttää 'prima' kun lähetään ensi vuonna matkalle autolla Englantiin, Billing 2012![]()
![]()
Tuohon reissuun haluisin kyllä itekkin lähteä mukaan. Tiedän että siellä niin paljon itseäkin kiinnostavia laitteita
Mua taas se uudempi kalusto jota siellä paljon myös tarjollatelwin kirjoitti:Kuten myös,itseäni kiinnostaa kaikista eniten vanhat Vivat ja Chevetet...G.T.S kirjoitti:irYobYetaMis kirjoitti:Sit talven aikoina on suunnitelma maalata mun Gsi vanteet uudestaan, että näyttää 'prima' kun lähetään ensi vuonna matkalle autolla Englantiin, Billing 2012![]()
![]()