Missä maineessa B-Vekun automaattiloota?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
2639
'Senator'
'Senator'

Missä maineessa B-Vekun automaattiloota?

Viesti Kirjoittaja 2639 »

Isipappa hommasi kaksilitraisen Vectran vm. -96 automaattilaatikolla, ajettu 250 tkm. Manuaali F18-aski ei hurraahuutoja ainakaan minulta saa, mutta mikä tuollaisen automaattilootan kestävyys B-Vectrassa? Kokemuksia?
Ooppeli ei ruostu!

Vectra 2,0 CD Sport '97
(F)ast_tra
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Missä maineessa B-Vekun automaattiloota?

Viesti Kirjoittaja (F)ast_tra »

V6 koneen perässä ainakin erittäin sopiva vehje, mitään ongelmia mulla ei ollut omistusaikana vaikka ripeästikin liikuttiin välillä. Toisaalla joku sanoi, että eihän noissa automaateissa mitään rikkoontuvaa sinänsä edes ole.
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

Kaverilla oli monta vuotta x20xev automaatti ja koskaan ei laatikko vittuillu eikä luistanu tai muuta sellaista eli ihan hyviä kokemuksia täältäpäin mitä itse sillä ajoin pitkään. Ja sukulaisella oli sama paketti ja ei mitää vikaa, kummallakin oli ajettu +300tkm

olen jopa yllättynyt jälkeenpäin että niinkin hyvin toimineet :o :o itse en sellaista kuitenkaan ostaisi tai vaihtaisi automaattia manuaalin tilalle!
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
jarppav
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jarppav »

ei mitään ongelmia ollut kun tuommonen x20xev/automaatti vectra oli. öljyt kannattais vaihdella, niin kestää tulevaisuudessakin.
Vastaa Viestiin