VECTRA B etuvalojen säätö.
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
VECTRA B etuvalojen säätö.
Eli kyseessä linssiumpio missä alkuperäiset xenonit lyhkäsissä valoissa. Säädin lyhkäset valot nyt kohdalleen niin pitkät osoittaa mihin sattuu. Pystyykö lyhkäsiä ja pitkiä säätämään erikseen?? Jos niin mistä? Kuskin puoleinen pitkä näyttää ihan liian ylos ja vänkärin vähä liian alas. Valojen automaattinen korkauden säätö toimii. Auto VECTRA B 2.6 V6 -01
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Re: VECTRA B etuvalojen säätö.
Molemmat valot säätyy yhtä aikaa, valitettavasti. Onko polttimot kunnolla paikallaan, kannattaa tarkistaa sekä pitkät että lyhkäset. Itellä on samaa vaivaa että kun lyhkäset on ok niin pitkät on miten sattuu, se voi olla että joutuu tekemään kompromissin noitten valojen kans. Huonoin vaihtoehto on, että itse umpiossa on jotain rikki sieltä sisältä, mutta sitä tuskin on tapahtunut jos autolla ei mihinkään ole tuupattu.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Mulla on tarvikeumpioilla taas sellanen ongelma et pitkät näyttää alas ku lyhkäset on hyvin
Mut mitkä tossa on pitkissä? h7? Eikös sinne periaatteessa vois jonku pienen säätöpalan tehä polttimon väliin?
Astra J sport 1.7 Cdti '12
Aikoinaan taistelin saman asian parissa, sain pitkät valot suunnattua vääntämällä polttimon keskityssakaraa eteenpäin. Muistaakseni pitkät näytti liian ylös. Alkup xenon oli ne.
Zafira B 2.0T Sport
e91
e91
aika yleinen ongelma monessaki autossa että kun toiset valot näyttää hyvin nii toiset päin helevettiä. voihan sinne koittaa laittaa umpion ja polttimon kannan väliin jotaki, sillä saa vähän korjattua.. ja ite oon huomannu että jos käyttää halppis polttimoita (itellä oli jotku pilteman polttimot) niin niissä valokuvio voi muuttua aika paljo
kato jos sielä jotku pinkiponkit nii kokeile vaikka pilipsin tai possin ym. vähä parempaa polttimoa korjaantuuko tilanne