Moi
Täällä on jo keskusteltu asiasta mutta kysyisin vielä.Minulla on 2001 omega missä on iso näyttö mallia gm 24439378 toimii hetken aikaa ja sitten pimahtaa niin että hetken on kuin tvn viritys kuva ja sen jälkeen menee valkoiseksi.Mahtaako kukaan osata kertoa mikä vika voisi olla ja mihin kannattaisi toimittaa korjaukseen.
Omega 2001 navi näyttö
Re: Omega 2001 navi näyttö
Moi, tervetuloa foorumille! Minulla oli Astra G:n navin näytön kanssa samoja ongelmia. Korjautin näytön Saksassa ja korjauksen jälkeen toimi hyvin, ja ilmeisesti toimii vieläkin. Alla olevaa korjaajaa käytin. Kesti viikon-pari lähetyksineen ja kaikin puolin positiivinen kuva jäi.kalkatin kirjoitti:Moi
Täällä on jo keskusteltu asiasta mutta kysyisin vielä.Minulla on 2001 omega missä on iso näyttö mallia gm 24439378 toimii hetken aikaa ja sitten pimahtaa niin että hetken on kuin tvn viritys kuva ja sen jälkeen menee valkoiseksi.Mahtaako kukaan osata kertoa mikä vika voisi olla ja mihin kannattaisi toimittaa korjaukseen.
Lähetä ensin mailia kuvineen ennen kuin teet kaupat ebayssä. Postit oli noin 15€ suuntaansa.
http://www.ebay.de/itm/KVA-OPEL-CD-CID- ... 933wt_1037
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
Siinä lattakaapelissa on kosketushäiriötä kun tota tekee. Brittifoorumilla http://www.omegaowners.com/forum/index.php oli muistaakseni ohjeet korjaamiseen, ainakin keskustelua aiheesta löytyy hakusanalla "CID blinking"kalkatin kirjoitti:Moi
edit: tässä tuoretta keskustelua aiheesta: http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90383.0
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
Moi
vika näyttäis olevan latta kaapelissa ja itse näyttö osassa.Mitenkä tuo auto mahtais reakoida jos nakkaa näytön metsään ja vaihtaa toisen soittimen.Näyttöönhän tulee navi ja soitin tiedot ja ajotietokone tiedot.Auto on omega 2.2 automaatti 2001
vika näyttäis olevan latta kaapelissa ja itse näyttö osassa.Mitenkä tuo auto mahtais reakoida jos nakkaa näytön metsään ja vaihtaa toisen soittimen.Näyttöönhän tulee navi ja soitin tiedot ja ajotietokone tiedot.Auto on omega 2.2 automaatti 2001
Ei reagoi mitenkään radion vaihtoon eli voi huoletta vaihtaa , noihin opel-radionlittimiin on myynnissä vaihtoadaptereita niin saa toisen radion kytkettyä vaivatta...
Jos aiot näytöstä luopua niin voisin varaosiksi ostaa.....
Omena 2.5 TD 2001
Niin paitsi että ei oo enää navia jos soittimen vaihtaa muuhun kuin NCDC2013/2015 soittimeenomena-b2 kirjoitti:Ei reagoi mitenkään radion vaihtoon eli voi huoletta vaihtaa , noihin opel-radionlittimiin on myynnissä vaihtoadaptereita niin saa toisen radion kytkettyä vaivatta...
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
Moi
elikkä vaihtoon siis navi löytyy erikseen jos sattuu tarvitsemaan.Kiitos vastauksista
elikkä vaihtoon siis navi löytyy erikseen jos sattuu tarvitsemaan.Kiitos vastauksista