Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
puoli neljän maissa sörnäisissä valkoinen monza, kivasti erottu muista autoista 
Aamulla noin 9.15 Lummetietä asemalta pois päin Tikkurilassa tuli vastaan matala hopeinen b-vectra, jossa oli pakoputkessa reikä muuallakin kuin päissä. Itse ajelin kylläkin polkupyörällä. 
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Tais olla t3mun matala turpo Vectra Kärkkäisen parkkipaikalla tänään.hyvältä näytti!
Eilen illalla (siis torstaina) yheksän pintaan Palokan abc:n pihassa ihan hieno hopeen värinen hb G Astra. Mielestäni oon bongannu kyseisen auton ennenkin Jyväskylässä. 
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

Humppilassa E-Kadett Cabrio. Käänty Humppilan Lasin pihaan juuri kun itse poistuin paikalta. Tais räpyläkin nousta, joten varmaan joku täältä?
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
turussa pyörii mattaharmaa c kadetti. Nähty abc auralaaksossa parkissa keskiviikkona 17.15 aikoihin. Ja eilen bongattu kaarinassa broadway ravintolaan meni pojat vissiin syömään..
Kätsin Astra @ Teerenpeli etupiha.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
fiksun näkönen b2-omega, musta tais olla väriltään. Bongannu jo oikeastaan useammanki kerran täällä, ei liene kuitenkaan foorumilainen?
Taitaapi olla aivan orggiskuosissa tai sitten sipistelty jotain asiallista mitä mie en huomaa
Taitaapi olla aivan orggiskuosissa tai sitten sipistelty jotain asiallista mitä mie en huomaa
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
olikos tää se sininen siisti bertone? Ite rinkii ajellessa ihailin sitä siinä kun valoissa seiso..._Jape_ kirjoitti:Kätsin Astra @ Teerenpeli etupiha.
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Oltiin Katin ja monen muun kerholaisen kanssa OCF:n keilaillassa keskusten keilahallilla porukalla, mutta ei näkynyt isäntää missään..._Jape_ kirjoitti:Kätsin Astra @ Teerenpeli etupiha.
Missäs kaikki muut alueen kerholaiset oli, kun ette tulleet keilaamaan vai onko se niin "paska laji"?!?
Mukavaa kuitenkin oli...
Katin auto vaan unohtu huuhtasta ennen kylille lähtöä, joten ei ollut kovin edustavassa kunnossa...
T:K.Vilén
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Perjantaina google astra ajeli vastaan pekkalan sillalla.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Ei vaan jaksanu kun omegan kanssa touhus päivän..EVO-500 kirjoitti:_Jape_ kirjoitti:Kätsin Astra @ Teerenpeli etupiha.
Missäs kaikki muut alueen kerholaiset oli, kun ette tulleet keilaamaan vai onko se niin "paska laji"?!?
T:K.Vilén
Ens kerralla parempi onni

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tänä aamuna kaheksan jälkeen Jyväskylässä Laukaantiellä Bilteman kohilla huristeli punanen Calibra kuskinpuoleisessa takasivulasissaan kerhotarra.
Ja hetkeä myöhemmin tais T.K ajella Vectralla mun perässä.
Olin siis liikkeellä traktorimaisella farkku G Astralla.
Ja hetkeä myöhemmin tais T.K ajella Vectralla mun perässä.
Olin siis liikkeellä traktorimaisella farkku G Astralla.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Vihreä farmari b omega, varustettuna 2.5 moottorilla ja isolla kerhotarralla takalasissa..Ajelin perässä tourulasta rusokinkadulta puistokadulle
Onko Sir_TR vaihtanut OPC vectraan?
Onko Sir_TR vaihtanut OPC vectraan?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Lauantaina aamu puol kympin aikaan ajeli Orimattilassa vastaan keltainen Calibra siinä Ysi5 aseman risteyksen kahdalla oli korsarjaa ja aika reilun kokonen alumiini takaspoileri
Tänään Koskenkylässä kawan vihree B Vectra
Tänään Koskenkylässä kawan vihree B Vectra