Eli kyseessä ois -95 2.5td omega. automaatti! Ois tarkotus muuttaa manuaaliksi? Tietty jos jollain myynnissä loota automaattina nii ostan sen! Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ku alkaa muuttaa manuaaliksi?
Eli riittääkö kytkin, vauhtipyörä, laatikkoa, polkimet ja kardaanin etupätkä? Kytkin tietty tarvii nesteen sit jostain!
Käykö kyseiseen mitä laatikkoja?
Kiitos vastauksista etukäteen jo!
automaatista manuaali
Re: automaatista manuaali
Taitaa olla sulla jo nettiautossa myynnissä tääaheikkinen kirjoitti:Eli kyseessä ois -95 2.5td omega. automaatti! Ois tarkotus muuttaa manuaaliksi? Tietty jos jollain myynnissä loota automaattina nii ostan sen! Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ku alkaa muuttaa manuaaliksi?
Eli riittääkö kytkin, vauhtipyörä, laatikkoa, polkimet ja kardaanin etupätkä? Kytkin tietty tarvii nesteen sit jostain!
Minä kyllä vaihtasin sinne ehjän automaattilaatikon ennemmin, ku rupeaisin manuaaliksi muuttamaan.
Oma hommasa siinäki. Mut onhan ne niitä tehny. Manuaaliksi jos muutat, ni kannattaa muistaa seki, et automaagi ei lähe käymään ku sillo, ku shifteri on P tai N- asennossa. Eli sähköhommiaki joutuu hivenen tekemään.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Killroy kirjoitti:Taitaa olla sulla jo nettiautossa myynnissä tääaheikkinen kirjoitti:Eli kyseessä ois -95 2.5td omega. automaatti! Ois tarkotus muuttaa manuaaliksi? Tietty jos jollain myynnissä loota automaattina nii ostan sen! Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ku alkaa muuttaa manuaaliksi?
Minä kyllä vaihtasin sinne ehjän automaattilaatikon ennemmin, ku rupeaisin manuaaliksi muuttamaan.
Oma hommasa siinäki. Mut onhan ne niitä tehny. Manuaaliksi jos muutat, ni kannattaa muistaa seki, et automaagi ei lähe käymään ku sillo, ku shifteri on P tai N- asennossa. Eli sähköhommiaki joutuu hivenen tekemään.
itse sain juuri vinkin tohon käyntiin lähtöön eli e ja h nastat yhteen ni käynistyyKillroy kirjoitti:Taitaa olla sulla jo nettiautossa myynnissä tääaheikkinen kirjoitti:Eli kyseessä ois -95 2.5td omega. automaatti! Ois tarkotus muuttaa manuaaliksi? Tietty jos jollain myynnissä loota automaattina nii ostan sen! Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ku alkaa muuttaa manuaaliksi?
myydään osina omega farmari 2.0 16v -95 http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=229272
myydään osina omega x25xe sedan -95 http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=197390
myydään osina omega x25xe sedan -95 http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=197390
-
aheikkinen
- 'Agila'
Juu siellähän se on..=) Tänään sain purettua hieman jo lootaa, öljypohjat, suodatin ja se pannan säätö auki nyt ois. Näytti siltä että ei ihan äskein oo vaihdettu öljyjä/suodatinta :/ Pitää kokeilla uusilla vermeillä mitä se sanoo, säätää se kiristinpanta niinkuin sutiin ohjeet käskee säätää! Huomenna ois tarkotus pistää nippuun, kattoo mitä se sanoo sit. Ku väliin toi loota kumminki toimii aivain normaalisti, nii oisko että tuo suodatin nii tukossa että ei öljyn kierrä kunnolla ja paine häviää? Kaikki vaihteet kumminki toimii normaalisti, vaihtaa niinkuin pitää. prkl ku ei oikeen ole kokemusta automaattilootasta..
siis mikä siinä askissa sit on vika jos vaihteet toimii normaalisti ja vaihtaa hyvin?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
aheikkinen
- 'Agila'
Luistaa ihan sairaana.. Turbiini? levyt? mikä lie paskana?? Mutta tämänpäivän näkemisen jälkeen epäilen vaan että öljy ei oo kiertäny kunnolla ja paine ei oo riittäny nii sen takia luistaa. suodatin ihan tukossa! Ku kumminki väliin toimi että ei luistanu yhtään, oisko tuo pelkkä suodatin aiheuttanu kaiken että tukkoon menny ja väliin koittanu päästä öljy kumminki kiertää. minä oon nii kädetön tomaatin kanssa ku ei oo kokemusta 
oisit heittäny lootan mulle niin olisin korjannut sen sulle