mulkkari kirjoitti:
ei taideta vaihtaa, nahkasohvat kuuluu olohuoneeseen
ohoh, luulin että kaikissa opc corsissa on nahka penkit, saman tyyliset kuin tossa veerassa, lukuun ottamatta selkänojan "turvavyön" reikiä ja taittuvaa selkänojaa....
sori ot.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
joo ei ne todellakaan huonot ole istua, mutta pointtihan oli se, että en vaihda sun kanssa penkkejä koska MINUN mielestä vectran penkit on sohvamaiset
Jokohan riittäis penkki keskustelu....
timok kirjoitti:no joo... onhan ne
corsa
vectra
oho, corsa vxr
no tää nyt penkeistä... hyvä nuo recarot on silti istua
aika huono niitä on tuohon verrata ->
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
mulkkari kirjoitti:joo ei ne todellakaan huonot ole istua, mutta pointtihan oli se, että en vaihda sun kanssa penkkejä koska MINUN mielestä vectran penkit on sohvamaiset
Jokohan riittäis penkki keskustelu....
joo, mun "huulen" heitto sai vähän uusia mittasuhteita
laitahan lisää kuvia/esittelyä, on kuitenkin mitä mainioin kauppa kassi
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
nyt kysymys guruille, mihin suuntaan ja kuinka paljon kannattais tuosta 16xe:stä kääntää imunokkaa, että sais turbo käyttöön paremmin toimivaks eli kone heräilis alempaa? joskus kuullu jotain, että 5astetta aikaselle olis sopiva, mutta kun en itse ole noita nokkia ennen pahemmin säädelly niin en sano mitään
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
Tuossa toiseksi alimmassa kuvassa on muuten astra ja ihan normaalit vxr/opc penkit, mutta niihin on istuinosan verhoilu vaihdettu ja lisätty brodeeraus.
Mitä suunnitelmia corsalle on vai tuleeko vain kovaa ajoa?
Et ollut sitten ilmeisesti tilannut uutta suodatinta (ainakaan suomesta), eilen kävin hakemassa sen uuden panelisuodattimen ja äänet muuttui taas ""teinimmäksi"".
K/N olis vielä myynnissä ja kohta varmaan Piperikin.