Pitkästä aikaa kirjottelen OCF:ään, olin Volvo mies vuoden, mutta sorruin taas ooppeliin
Ostin auton liikkeestä ja oli ollut edellisellä omistajalla 6 vuotta, oli ajellut jotain alle 20tkm vuodessa. Huomasin vasta seuraavana päivänä, että työnsi mustaa ihan perkeleesti, koska kaupat tehtiin iltahämärässä ja en tuolloin innoissani tätä huomannut. Siis työnsi savua ihan koko ajan, niin että takanat tulijat piteli nenukasta kiinni.
Soittelin autoliikkeeseen, että mites näin tulee lakua putkesta, väitti että vähän vaan tupruttaa, käski viedä kuitenkin jonnekkin korjaamolle, ei missään nimessä Metroautoon
Seuraavaksi olisi tarkoitus putsata imusarja, lueskelin täältä, että saattaa olla tukossa, varsinkin jos rullattu lyhyttä matkaa useamman vuoden. Sitten seuraa kysymys: Saako EGR:än pois pelistä muuten kuin ohjelmallisesti, soittelin Metroautoon ja selittivät, että ei ole mitenkään mahdollista :O Vaikka täälläkin oli juttua, että oli esim. Tampereen Metroautossa teetetty.
Miten muuten kulutus tällaisessa vehkeessä ollut, itse olen ajellu pelkkää kaupunkia, niin näyttäs vetävän lähemmäs 9l sadalle, onko ihan normaalia?
Olipas mukava avautua pitkästä aikaa ooppelista
-Hartsa