V6 koneiden viritys
Re: V6 koneiden viritys
siis en tiedä millaset c vectrassa edes on, mutta omassa b vectrassa on sellaset tynkä pakosarjat mitkä yhdistyy 3-1 periaatteella. ja en tiedä onko tehdas muuttanut noita b vectran jälkeen c vecuun? mutta omaan silmään (b vectran) näyttää vähän paremmalta kun omegan ns. tukkipakosarjat jossa 3 sylinteriä räkii sellaseen yhdysputkeen mitä tehdas kutsuu pakosarjaksi. emmä mikään virittäjä ole mutta mitä imenyt tietoa internetistä ja töistä oppinut ja itse ajatellut niin ei mun mielestä kumpikaan ratkasu kovin toimiva noissa v6:sissa.
sen takia ostin omaan omegaan peltipakosarjan, mutta piti ostaa mottori samalla. ei sekään taida kyllä saada kenenkää virittäjänvelhon siunasta, mutta parempi ainakin kun orkkis tukkipakosarjat.
sen takia ostin omaan omegaan peltipakosarjan, mutta piti ostaa mottori samalla. ei sekään taida kyllä saada kenenkää virittäjänvelhon siunasta, mutta parempi ainakin kun orkkis tukkipakosarjat.
^ peltipakosarjat tulee maksamaan etuvetoseen v6seen niin paljon jotta ei kannata rueta teettämään..
soitin marteliukselle kysäisin tehoputkistoa. Niin räätälöityjä putkistoja saa, kun vie auton laitilaan.. noin 900€ tulis maksamaan rosterinen putkisto tohon 3.2 farkku vekkuliin.
soitin marteliukselle kysäisin tehoputkistoa. Niin räätälöityjä putkistoja saa, kun vie auton laitilaan.. noin 900€ tulis maksamaan rosterinen putkisto tohon 3.2 farkku vekkuliin.
Omega A
Joo etuvetoseen on paljon työläämpää tehä toimiva pakosatsi, että tulee kyllä maksamaan. aika tyyris on tuo putkistokin..
Saakohan mistään pakosarjan tiivisteitä ovaalimallisena? Tai missä sais teettyä tiivisteet? Ajattelin korjata noi tehtaan sekoilut pakokanavassa. Hioo sen reijän pois ja täyttää loput ovaalinmallikseksi.
Onko kukaan tehnyt samaa operaatiota?
Onko kukaan tehnyt samaa operaatiota?
- motorsport
- 'Diplomat'

Ei kannata.
-
vauhtipete
- 'Kapitän'

Tuolla saa ainakin putkiston teetettyä ja takuukin pitäis olla kohillaan http://www.eurostainless.fi/
no kerro nyt ihmeessä miksimotorsport kirjoitti:Ei kannata.
Luultavasti siksi että siitä ei ole juuri hyötyä, mutta työtä siinä on helvetisti.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
mä mistää mitää tiedä mut mun ajatuksen mukaan, kun mulla on peltisarjat ilman niitä ilmapumpun reikiä vai mitä ne onkaa. eli ovaalimuotoiset ja kun pakokanavassa ne reijät niin enemmän haittaa mun mielestä siinä on kun ne kaasut iskee reijän kautta seinään ja sekottaa pulssit? korjatkaa jos olen väärässä.
mutta kysymys on kuka/mikä firma tekee tiivisteitä?
mutta kysymys on kuka/mikä firma tekee tiivisteitä?
ei siinä ny niin paljoa työtä ole kun kannet on jo riisuttuna pöydällä.Tuomas kirjoitti:Luultavasti siksi että siitä ei ole juuri hyötyä, mutta työtä siinä on helvetisti.
No ei siinä kohtaa joo, mutta hyöty on edelleen minimaalinen. Saa siitä tietysti mielihyvähevosia 
Corsasta en jaksanut järsiä niitä kyhmyjä pois kannen ollessa irrallaan vaikka siinä ne ei ole edes käytössä, tuskin olisi maksanut vaivaa.
Corsasta en jaksanut järsiä niitä kyhmyjä pois kannen ollessa irrallaan vaikka siinä ne ei ole edes käytössä, tuskin olisi maksanut vaivaa.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
- Paska Omena
- OCF Member

Mahtaisko kuparista tehty tiiviste pitää? Sellasenhan sais tehtyä itekkin, jostain 1-2 millisestä kuparipellistä. Onhan siinä sitten tietysti vähän työtä jos se ei pidäkään 
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
-
vauhtipete
- 'Kapitän'

Kunnolla kun löijää niin ei kai parempaa tiivistettä olekkaan?Paska Omena kirjoitti:Mahtaisko kuparista tehty tiiviste pitää?
Huh, ilmeisen kireitä veekuus patoja väellä, kun sintterikykää useemmalla ja sitten fiilistellään kuparitiivisteitä. Ahtopainetta vai vittuna kireitä vapareita?
JEEEEEEEEEEEEE!
- motorsport
- 'Diplomat'

Onko sinulla pahvin pitämisen kanssa ongelmia ?Paska Omena kirjoitti:Mahtaisko kuparista tehty tiiviste pitää? Sellasenhan sais tehtyä itekkin, jostain 1-2 millisestä kuparipellistä. Onhan siinä sitten tietysti vähän työtä jos se ei pidäkään