omega b:n tankki

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
veppe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja veppe »

onko muilla kokemuksia että kun ko.pirssin tankkaa täyteen ja on lämmin ilma, tankki ruiskauttelee yläosastaan ulos hieman menovettä, olen kuullut että joillakin automerkeillä on taipumuksia tähän. En tarkoita mitään korkkia myöten tankkausta, vaan normaalisti täyteen.
Pasi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Eipä ole tullut moista vastaan näinä kahtena vuotena, mitä mulla on B-Omega ollut.Mutta siellä voi olla ilmaputkessa joku tukos, jonka takia se ruiskauttaa bensaa ulos.
veppe
'Admiral'
'Admiral'

mites muuten omega on pelannut, meinaan kun vasta tuon hankin?
Pasi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Oikein hyvin.Raidetanko on ainut minkä olen joutunut vaihtamaan viime katsastuksessa vuosi sitten.Mulla on '95 farkku.Ainut mitä toivois olevan on ilmastointi,mutta mä tummennutin lasit heti kun olin ostanut auton, niin on tenavilla takana hiukan viileämpi.
Polttoainetta kuluu sillain inhimillisesti, eli seka-ajossa n.10l/100km.
Mielestäni on tosi hyvä ja ennenkaikkea tilava auto.
veppe
'Admiral'
'Admiral'

Mulla on kans -95 mutta sedan malli, siinä on ilmastointi. Toimimisesta on kiva kuulla positiivistakin kun näyttää monella olleen ongelmia tyhjäkäyntimoottori-egr puolella ainakin, täällä foorumissa kun kattelee.
Hyvä ajettava se ainakin on, entinen oli e34 bmw. ja turvaistuimelle paremmin tilaa bmw:hen verrattuna.
Vastaa Viestiin