-Klunk Klunk Klan
Miten kanttori soitti häämarssia Mika Salon ja Norikon häissä?
-Urku auki.
-Portsari! Tilatkaa minulle taksi!
-Anteeksi, mutta en ole portsari, vaan laivaston Amiraali!
-No tilatkaa sitten minulle laiva!

No nyt meni ohite ja pahastiJari79 kirjoitti:saattaa olla kertaus:
mikä on saituuden huippu ?
- ottaa omat lapset mukaan thaimaaseen.
Ei tarvii maksaa thaikkulasten panemisesta...Veikka kirjoitti:No nyt meni ohite ja pahastiJari79 kirjoitti:saattaa olla kertaus:
- ottaa omat lapset mukaan thaimaaseen.![]()
Hyi hyi, koittakaas nyt jotakin rajaa pitää edes noissa vitseissämannion kirjoitti:Ei tarvii maksaa thaikkulasten panemisesta...Veikka kirjoitti:No nyt meni ohite ja pahastiJari79 kirjoitti:saattaa olla kertaus:
Vähän vastaavantyylinen vitsi kun länkkäri oli jossain arabimaassa käymässä ja ihmetteli telttaa, jossa oli mallia kyltti kamelien kastrointia.Veikka kirjoitti:Hyi hyi, koittakaas nyt jotakin rajaa pitää edes noissa vitseissämannion kirjoitti:Ei tarvii maksaa thaikkulasten panemisesta...Veikka kirjoitti:No nyt meni ohite ja pahastiJari79 kirjoitti:saattaa olla kertaus:
ählämi valitti autiomaassa kamelitohtorille että hänen kamelistaan on tullut veltto. Siihen ei saa liikettä millään. no,tohtori sanoi että peruutappas se kameli hoitotelttaan niin hoidetaan vaiva pois. ählämi teki työtä käskettyä, kun kameli oli teltassa tohtori laittoi kamelin pallit puupölkylle ja läjäytti nuijalla pallien päälle. Kameli tietysti juoksi tuskissaan aavikolle. Ählämi hermosti tohtorille, miten vitussa minä saan ton kamelin nyt kiinni? tohtori sanoi ""peruutappas telttaan""!
Auts