Mikähän mahtaa olla kun ohjaustehostajasta on puhti pois, voiko pumppu "hiipua"?
Tehostin toimii epäilemättä, mutta jos auton alla on esim. asfaltti, ei eroa huomaa onko auto käynnissä vai ei. Hiekallakin ohjaus on tuskaisen jäykkä. Tehostimessa on huomattavissa myös "tehoeroa", pihassani on hiekkamaa ja välillä ohjaus on siinä paikallaan käännellessä miellyttävän löysä ja välillä todella jäykkä.
Kiitos etukäteen
Tehoton tehostaja (-99 vectra)
Re: Tehoton tehostaja (-99 vectra)
b vectroja ajaessa olen huomannut että toisissa on "enemmän" tehostusta kuin toisissa,itse olen jo tottunut sangen jäykkään ohjaukseen omassa.Varmaan jo pumpusta paras puhti pois.
Tehostinvoiman vaihtelun yksi mahdollinen syy on hajonnut kampiakselin kiilahihnapyörä,joka luistaa kehällään.
Tehostinvoiman vaihtelun yksi mahdollinen syy on hajonnut kampiakselin kiilahihnapyörä,joka luistaa kehällään.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
kannataisi myös tarkistaa tehostin öljynmäärä ja väri jos alkaa oleen ruskeeta(normali punainen tai kirkas en nyt muista kumpaa käytetään b-vecus) niin syytä olis vaihtaa suurin osa ölpästätop1 kirjoitti:Mikähän mahtaa olla kun ohjaustehostajasta on puhti pois, voiko pumppu "hiipua"?
Tehostin toimii epäilemättä, mutta jos auton alla on esim. asfaltti, ei eroa huomaa onko auto käynnissä vai ei. Hiekallakin ohjaus on tuskaisen jäykkä. Tehostimessa on huomattavissa myös "tehoeroa", pihassani on hiekkamaa ja välillä ohjaus on siinä paikallaan käännellessä miellyttävän löysä ja välillä todella jäykkä.
Kiitos etukäteen
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Tavallista ATF:ää olen kaadellut Vectran tehostajaan, joku Dexron III täyttävää litkua. Ei muuta kuin säliö tyhjäksi ja täyttöä, muutama kymmenen kilsaa ajoa ja pihalle. Yleensä olen joutunut täyttämään 3-4 kertaa niin uusi neste on pysynyt kirkkaan punaisena. Kannattaa vaihtaa nesteet ennen talvipakkasten tuloa, poisti ainakin kylmäkäynnistysten yhteydessä kuuluvaa kovaa rääkäisyä kun ensimmäisen kerran uusin ja sen jälkeen ei ole pitänyt tätä ääntä.