Jarruongelma
-
pkh
- 'Senator'

-
MME
- 'Senator'

-
Mika
- 'Admiral'

-
Kekuli
- 'Kapitän'

-
JJ
- 'Diplomat'

-
Mika
- 'Admiral'

Tehostimellehan menee imusarjalta letku (alipainetehostettu jarru) ja jos tehostimen kalvossa on pienikin reikä tai valskaus kohta, niin sieltähän se alkaa ottamaan ilmaa. Mutta kuten sanoin, en tiä pitääkö kutinsa, saattaa olla MU(sta)TU(ntuu) -juttuakin. Kannattaa kysyä joltakin joka tietää paremmin. Mun edelliset Opelit Kadett E 1.6 ja Vectra 2.0 GL A pitivät röpötystä kun jarrupoljinta paineli voimakkaasti/nopeasti monta kertaa peräkkäin. Calibrassa ei vaikutusta. Calibrassa on kyllä paremman tuntuiset jarrutkin, kuin Vectrassa vaikka on samat jarruosat.
-
Juzu
- 'Senator'

-
veksu
- in memoriam

joo ei sillä tehostimella oo taaskaan mitn tekemistä tässä se joko toimii tai ei ei se tee ilmaa sinne järjestelmään eikä sen enempää saa poljinta menemään pohjana jos kaikki on ok...
pääsylkän voi testata siten helposti että auto sammuksissa polkee kovaksi kuiva kivi sen polkimen ja painaa sitä ja auto käyntiin niin jos painuu pitkälle sen jälkeen niin epäilys voisi sitten olla...
PS. mulla ois yks sylkkä yli...
itsellä vähän painuu poljin kun rummut ovat miten ovat...
pääsylkän voi testata siten helposti että auto sammuksissa polkee kovaksi kuiva kivi sen polkimen ja painaa sitä ja auto käyntiin niin jos painuu pitkälle sen jälkeen niin epäilys voisi sitten olla...
PS. mulla ois yks sylkkä yli...
itsellä vähän painuu poljin kun rummut ovat miten ovat...