Vitsejä? Lisätkää hyviä....

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vitsejä? Lisätkää hyviä....

Viesti Kirjoittaja Veikka »

^ :lol:

Eräänä yönä murtovaras murtautui taloon. Hän katseli taskulampun Valossa ympärilleen etsien arvoesineitä. Juuri kun hän oli nostamassa CD-soitinta säkkiinsä, kaikui pimeydestä outo ääni sanoen "Jeesus katselee Sinua".
Murtovaras sai melkein sydänkohtauksen, sammutti taskulamppunsa ja jähmettyi paikalleen. Kun hetkeen ei kuulunut mitään, jatkoi hän etsimistään.
Juuri kun hän oli irrottamassa ster...eon johtoja, kuului pimeydestä kirkas ääni "Jeesus katselee Sinua".
Täysin sekopäisenä pelosta, murtovaras alkoi katsella taskulampun valossa ympärilleen etsien äänen alkuperää. Lopulta taskulampun valokeila osui huoneen nurkassa olevaan papukaijanhäkkiin. "Sinäkö puhuit äsken?", murtovaras kysyi papukaijalta.

"Minä se olin", papukaija tunnusti, "Yritän vain varoittaa sinua".
Murtovaras rentoutui, "Varoittaa minua, kuka sinä oikein luulet olevasi."
"Mooses", vastasi papukaija.

"Mooses", murtovaras nauroi, "Minkälaiset ihmiset antavat papukaijalleen nimeksi Mooses?"

"Sellaiset, jotka antavat saksanpaimenkoiralleen nimeksi Jeesus", vastasi papukaija
OneLovE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OneLovE »

Miksi kääpiöt nauraa juostessaan?

-Ruoho kutittaa palleja.
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

^ :lollis: :lollis:

Jänis ja kettu olivat kävelyllä metsässä. Kuinkas ollakaan, jänikselle tuli väsy. Silloin kettu sanoi: - Istu tuohon minun häntäni päälle, niin minä vedän sinut kotiin. Niin jänis pääsi mukavasti metsästä kotiin. Näihin eläinvitseihin kuuluu yleensä jokin opetus, ja tämän vitsin opetus on, että ystäviä saa aina, kun on pitkä häntä.

Kettu ja pupu olivat ryyppäämässä. Pupu veti hirveät lärvit ja ei pysynyt tolpillaan valomerkin tultua. Kettu otti jänön hännälleen ja vei kotiin. Seuraavana iltana osat vaihtuivat, kettu veti hirveät lärvit. Pupu vei ketun kotiin urheiluautollaan. Mitä tästä opimme? -Jos ei ole pitkää häntää, pitää olla hieno auto.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ei nyt varsinaisesti vitsi, mutta TV1:n uutisissa oli tänään otsikkona: Muuntohuumeet aiheuttavat viranomaisille päänsärkyä
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
_Jussi_
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja _Jussi_ »

Mies on tullut töistä kotiin ja löytää vaimonsa alasti makuuhuoneen sängystä:
Mies: Mitä sinä tuolla tavalla olet täällä nakuna?
Vaimo: Mi-minulla ei tuota, ole mitään päällepantavaa.
Mies: Ja taatusti on! Katsotaanpa vaatekomeroon... Täällä on punainen leninki,
vihreä t-paita, verryttelyhousut, terve Harri, siniset farkut..
Opel Astra G Caravan -99
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

TJT kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti vitsi, mutta TV1:n uutisissa oli tänään otsikkona: Muuntohuumeet aiheuttavat viranomaisille päänsärkyä
Hihihi.. :D Noi uutismokat on kyl niin hauskoja.
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

En tiiä onko luultavasti, mutta pistetään kuitenki. Mitä yhteistä kortsulla ja vaimolla?!? Kumpikin viettää enemmän aikaa Sun lompakossa kun Sun munan päällä...
spiidi10
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja spiidi10 »

maritus kirjoitti:
TJT kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti vitsi, mutta TV1:n uutisissa oli tänään otsikkona: Muuntohuumeet aiheuttavat viranomaisille päänsärkyä
Hihihi.. :D Noi uutismokat on kyl niin hauskoja.
Toi oli kyllä hyvä :D :D
Exät: Kadett E HB -89, Kadett E sedan -89 Fastra -95
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
spiidi10
'Senator'
'Senator'

Ps et muuten ole ainoo joka hiljaa hihittää...
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Äiti tuli töistä kotiin ja hänen viisivuotias Elli-tyttönsä juoksi innoissaan vastaan.

– Hei äiti, mä näin tänään jotain jännää!
– Vai niin, mitä?
– Mä näin mitä isi teki naapurin Mirkun kanssa. Ensin isi riisui Mirkun ja sitten Mirkku avasi isin housut ja isi pussasi Mirkkua ja…
– Kuule Elli, minulla on nyt vähän kiire, mutta tehtäisiinkö niin, että kerrot huomenna tuon koko jutun isän synttärijuhlissa?

Seuraavana päivänä kun vieraat olivat koolla ja noutaneet alkudrinkkinsä, ja päivänsankari oli aloittamassa tervetuliaispuhetta Elli alkoi malttamattomana kertoa jännää kokemustaan.

– Mä näin mitä isi teki naapurin Mirkun kanssa. Ensin isi riisui Mirkun ja sitten Mirkku avasi isin housut. Sitten isi pussasi Mirkkua ja sitten… Äääh, äiti! Mikä sen nimi onkaan jonka sä otat aina suuhun, kun Eki-setä tulee käymään kun isi on pelaamassa tennistä?
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
Juutas
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Kaksi satiaista tapasi välilihalla.
-Löysin upean asunnon, hieno puistikko ympärillä, tavattoman puhdas, hieno ja kostea. Kertakaikkiaan upeeta.
- Samat sanat kaveri, paitsi etta puusto on vähän harvaa. Lämmintä täällä kyllä on, oviaukko on pirun ahdas ja sisällä haisee paskalle, mutta kyllä minulle kelpaa.
Seuraavana aamuna satiaiset tapasivat taas välilihalla ja toisella oli matkalaukut kainalos...sa.
- Mitä ihmettä, eilen sä kerroit kuinka hyvä sun uus kämppä on ja et kai sä meinaa nyt muuttaa?
Toinen satiainen oli murheellinen.
- Ei täällä olemisesta mitään tule. Viimeyönä tuli joku kaljupää ovesta sisään, hakkas mut melkein hengiltä vasten takaseinää, ja vielä räkäisi kauheen mällin päälleni niin että meinasin hukkua. Kuka tommosessa paikassa voi asua.
- Syytä kaveri omaa tyhmyyttäs , sanoi toinen satiainen, melkein koko yön munkin ulko-ovee hakattiin parilla säkillä mutta minäpäs en avannutkaan!
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
Juutas
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Mies alkoi jutella baarissa tapaamansa upean naisen kanssa.
– Mikäs sinä olet ammatiltasi? hän alkoi kysellä.
– Tilastotieteilijä. Olen juuri saanut valmiiksi tutkimuksen, jonka tulosten mukaan venäläisillä miehillä on pisin penis ja ruotsalaisilla paksuin. Anteeksi, mutta mikä sinun nimesi onkaan?
Salaman nopeasti mies ojensi kätensä ja vastasi:
– Vladimir Svensson.
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
spiidi10
'Senator'
'Senator'

Juutas kirjoitti:Äiti tuli töistä kotiin ja hänen viisivuotias Elli-tyttönsä juoksi innoissaan vastaan.

– Hei äiti, mä näin tänään jotain jännää!
– Vai niin, mitä?
– Mä näin mitä isi teki naapurin Mirkun kanssa. Ensin isi riisui Mirkun ja sitten Mirkku avasi isin housut ja isi pussasi Mirkkua ja…
– Kuule Elli, minulla on nyt vähän kiire, mutta tehtäisiinkö niin, että kerrot huomenna tuon koko jutun isän synttärijuhlissa?

Seuraavana päivänä kun vieraat olivat koolla ja noutaneet alkudrinkkinsä, ja päivänsankari oli aloittamassa tervetuliaispuhetta Elli alkoi malttamattomana kertoa jännää kokemustaan.

– Mä näin mitä isi teki naapurin Mirkun kanssa. Ensin isi riisui Mirkun ja sitten Mirkku avasi isin housut. Sitten isi pussasi Mirkkua ja sitten… Äääh, äiti! Mikä sen nimi onkaan jonka sä otat aina suuhun, kun Eki-setä tulee käymään kun isi on pelaamassa tennistä?
Hitto kun olis ollu penskoja sillon kun olin naimisissa, Lasten suustahan sen totuuden kuulee.
Tämä oil helkkarin hyvä.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Turkulainen seksiopas
1. Sisään
2. Ulos
3. Toistetaan tarvittaessa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

"Tässä tositarina mainiosta kenraalistamme:
Ehrnrooth oli vierailulla Englannissa 1970-luvulla. Englantilainen amiraali tivasi, että paljonko Suomeen on sijoitettuna neuvostojoukkoja ?
"Muutama satatuhatta", Ehrnrooth vastasi.
"Mihin ne on sijoitettu?", jatkoi brittiamiraali tivaamista.
"Kahden metrin syvyyteen pitkin rajaa", Ehrnrooth totesi."
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Vastaa Viestiin