c20let vikakoodi 49
c20let vikakoodi 49
-49 Battery voltage High voltage
Tällänen alko palamaan,mitä tarkoittaa käytännössä ?
Manta-B-83
Re: c20let vikakoodi 49
JUKSU kirjoitti:-49 Battery voltage High voltage
Kokeile mitata akunnavoista jännite yleismittarilla ku auto käynnis, pitäs olla jotain 13.9volttia eli yli 12 mut alle 15volttia, tuosta on hyvä aloittaa, ja sit maadoitukset tsekata.
Mulla herjasi samaa ja oli jo tyhjäkäynnillä 14,6V latausjännite.
Laturinvaihdolla korjaantui.
Voi olla hankala mittaamalla saada selville, kun mullakin saattoi toimia monta päivää ongelmitta ja sitten taas ykskaks yllättäen löi vikavalon päälle ja meno hyytyi.
Voi olla hankala mittaamalla saada selville, kun mullakin saattoi toimia monta päivää ongelmitta ja sitten taas ykskaks yllättäen löi vikavalon päälle ja meno hyytyi.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Joo jos niin on onnistuu tupakan sytyttimeen liitettävällä volttimittarilla tsekkaila mitä on latausjännitteet...TJT kirjoitti:Mulla herjasi samaa ja oli jo tyhjäkäynnillä 14,6V latausjännite.
Maadoitukset on uusittu ja varmistettu. Ja latasi 14.5 kun mittasin .
Ja luulisi että jos se ei lataisi kunnolla niin antasi vikaakoodin: 48 Battery voltage Low voltage
Ja luulisi että jos se ei lataisi kunnolla niin antasi vikaakoodin: 48 Battery voltage Low voltage
Manta-B-83
Ylilataaminenkaan ei oo kunnolla lataamista -> jännitteensäädin vaihtoon.
Mulla oli sama vikakoodi.
Latas tyhjäkäynnillä normaalisti mutta kierroksilla jtn 18 luokkaa.Mittasitko kierroksilla myös?
Latas tyhjäkäynnillä normaalisti mutta kierroksilla jtn 18 luokkaa.Mittasitko kierroksilla myös?
En kokeillut kierroksilla,täytyy mittailla päivän aikana ja lukea vikakoodit uudestaan.timppa1 kirjoitti:Mulla oli sama vikakoodi.
Manta-B-83
Juu tuli luettua uudelleen vikakoodit ja herjasi suuttimia,jännitettä ym ym. Aloin tutkimaan hall-anturin liitintä niin oli melkein irti vastakappaleestaan ja sen kun laittoi kiinni niin ei pala enää vikavalo .
Manta-B-83