Omega B1 irmscher x20xev
Re: Omega B1 irmscher x20xev _ tiiliskivi 4.12
Hyvä väri tuli 
kadette2 kirjoitti:On kyllä ihana väri! Jossain kyselit vanteisiin väriehdotuksia, niin eikö olis aika varma valinta jos keskiosat mustaks ja lipat kiiltäväks tai korinväriin? Ei varmaan mitään muuta shokkiväriä kannata enää niihin ruveta laittamaan ettei mene ihan sekamelskaksi.. Mut tsemppiä projektiin, lopputulos on varmasti ainakin mun mieleen.
Minkä merkkistä maalia muuten käytit? Oliko mattalakka vai kovetin maalin seassa?
PPG.. Kovetin maalin sekaan.. Täytyy nyt vielä pohtia noita vanteita, jos en hopeisina pidä niin sit mustaks puolat. Korinväriä tulee jo ihan tarpeeksi kun ovenkahvat ja listatkin on.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Kyllä tummat keskiosat on varmasti hyvä valinta, kun autossa on vielä muutenkin tummia kohtia, niin kuin valot ja lasit, niin pysyy mukavasti yksinkertaisen siistinä.samsa87 kirjoitti:kadette2 kirjoitti:On kyllä ihana väri! Jossain kyselit vanteisiin väriehdotuksia, niin eikö olis aika varma valinta jos keskiosat mustaks ja lipat kiiltäväks tai korinväriin? Ei varmaan mitään muuta shokkiväriä kannata enää niihin ruveta laittamaan ettei mene ihan sekamelskaksi.. Mut tsemppiä projektiin, lopputulos on varmasti ainakin mun mieleen.
Minkä merkkistä maalia muuten käytit? Oliko mattalakka vai kovetin maalin seassa?
PPG.. Kovetin maalin sekaan.. Täytyy nyt vielä pohtia noita vanteita, jos en hopeisina pidä niin sit mustaks puolat. Korinväriä tulee jo ihan tarpeeksi kun ovenkahvat ja listatkin on.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Keskiosat tummiksi ja lipat kiiltäviksi. Keep it simple. Samaa tyyliä oon miettiny omiinki...
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Lipat ei vaan pysy hetkeäkään kiiltävinä talvivanteissa, suola pitää siitä kyllä huolen varsinki ku autolla ajetaan päivittäin n.200km suolassaWlle kirjoitti:Keskiosat tummiksi ja lipat kiiltäviksi. Keep it simple. Samaa tyyliä oon miettiny omiinki...
Ai no sitte, luulin että puhe oli kesävanteistat3mu kirjoitti:Lipat ei vaan pysy hetkeäkään kiiltävinä talvivanteissa, suola pitää siitä kyllä huolen varsinki ku autolla ajetaan päivittäin n.200km suolassaWlle kirjoitti:Keskiosat tummiksi ja lipat kiiltäviksi. Keep it simple. Samaa tyyliä oon miettiny omiinki...
Täähän on ollu mun talviauto jo viimeset kolme vuottaWlle kirjoitti:Ai no sitte, luulin että puhe oli kesävanteistat3mu kirjoitti:Lipat ei vaan pysy hetkeäkään kiiltävinä talvivanteissa, suola pitää siitä kyllä huolen varsinki ku autolla ajetaan päivittäin n.200km suolassaWlle kirjoitti:Keskiosat tummiksi ja lipat kiiltäviksi. Keep it simple. Samaa tyyliä oon miettiny omiinki...

Tämmöset vanteet tulee siis talveksi alle. 17", eteen 8" ja taakse 9,5".
Keksinkin itseasiassa jo mitä näille teen

Keksinkin itseasiassa jo mitä näille teen

Käärit pakettiin ja laitat tulemaan tännepäin?samsa87 kirjoitti:Keksinkin itseasiassa jo mitä näille teen![]()
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Siistit vanteet, tosi hyvät tuommosinakin, mutta voi olla vähän liian tavikset tollasenaan muuhun autoon verrattuna. Saas nähä mitä oot keksiny niille.. 
Siistit on vanteet. Älä ihan överiks vedä niitten kans 
Don't worryjariz kirjoitti:Siistit on vanteet. Älä ihan överiks vedä niitten kans
Saattaa vaan hetki mennä että ovat alla.. en oo viel saanu avaimia purkuun, enkä jaonmuutosspacereitä. Noi kun on 114,3 jakoset ja ET:t 34 ja 37 muistaakseni. Ottaa puolat melkein satulaan kiinni

Onks noissakin ne 10 kantaset mutterit?
En oo sen tarkemmin kattonujariz kirjoitti:Onks noissakin ne 10 kantaset mutterit?
Täytyykin huomenna kysellä niiden perään..

Tulihan ne spacerit kun vähän potki

Ja sit kävin vähän maalailemassakin.. (huomatkaa esimerkillisen siisti tila
)

Ja sit kävin vähän maalailemassakin.. (huomatkaa esimerkillisen siisti tila