A Vectran sivupeilin vaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: A Vectran sivupeilin vaihto

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Juha_1 kirjoitti:
Timonen kirjoitti:Muuten, jääkö sulle siis ylimääräiseksi se toinen kuoriosa?

Mä tarttisin yhden niistä 3:sta metallisista kiinnikkeistä.

Ikävästi aina kun käyttää auton harjallisessa pesussa, tuo peili taittuu ja putoaa roikkumaan johdon varaan...

Eli jos sulle jää ylimääräiseksi tuollainen kiinnike, niin olisin siitä kiinnostunut.
Kyllähän se vanha jää ylimääräiseksi. Tuohon tulee vissiin semmoinen peltilärpäke? En sitten ole ihan varma kunnosta, kun tuo peilikoppa irtosi/kääntyi paikaltaan osuessaan toiseen peiliin. Kyllä se kotelo kuitenkin paikallaan pysyy. Voin lähettää sen vaikka pelkkien kulujen hinnalla kunhan saan vaihdettua sen värillisen kuoren. Tarviitko muuten sen koko kopan vai pelkän lärpäkkeen jos saan sen ehjänä irti? En vaan ole vielä edellä olevista ohjeista huolimatta saanut sitä irti.

Minä olen luopunut kokonaan harjapesuista ihan tuosta syystä ja siirtynyt käymään käsinpesussa. Maksaa 20 euroa ja tulee ainakin kunnon jälki.

Pikku vinkki: Jossain huoltoasemilla olen nähnyt työntekijän pyydettäessä käyttävän siellä konepesussa. Vois joskus kokeilla antaa käytettäväksi ja jos se koppa hajoaa, ei tartte ainakaan itse maksaa.
Tarviisin ihan vaan sen pelkän peltilärpäkkeen. Luulis lähtevän vetämällä irti? En siis tiedä, et miten sen pitäisi irrota, arvaus vaan.

Mut laita mulle yv:tä, niin edetään siellä! :D
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Juha_1
'Senator'
'Senator'

Re: A Vectran sivupeilin vaihto

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

Jippiii. Homma hoidettu joulun pyhinä: Ei mitään hienosäätöä vaan palottelin siitä ehjästä kopasta rikkinäiset sisukset pois käyttäen monenlaisia pihtejä ja rautasahaa. Sen jälkeen palottelin sen ehjän sisuksen ympäriltä sen vääränvärisen kopan pois vääntelemällä käyttökelvottomaksi. Alkuperäinen koppa sujahti hienosti paikoilleen siihen jälkeenpäin ostettuu käytettyyn sisukseen.

Kiitoksia ohjeista. :worship:
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Vastaa Viestiin