ja ilmeisesti valkoinen...Ricon kirjoitti:Ostin kanssa kaupunginportin autosta. Myyjällä oli samanlainen muuten kun mulle tulee mutta manuaali. Täytyy käydä tinkmässä.
Mulle tuli mustana mut jätin valot pois ja otin infinityn...
ja ilmeisesti valkoinen...Ricon kirjoitti:Ostin kanssa kaupunginportin autosta. Myyjällä oli samanlainen muuten kun mulle tulee mutta manuaali. Täytyy käydä tinkmässä.
Totta puhutaan samasta kaverista. Mä mietin kanssa infintyä mutta jätin sen pois. Nykyisessä volvo v50 on joku premium audio ei kyllä hirveästi vakuuta.Himmeli kirjoitti:ja ilmeisesti valkoinen...
Mulle tuli mustana mut jätin valot pois ja otin infinityn...
Mä otin sen infinityn lähinnä siks että se soitin on vähän tyhmä.Ricon kirjoitti:Totta puhutaan samasta kaverista. Mä mietin kanssa infintyä mutta jätin sen pois. Nykyisessä volvo v50 on joku premium audio ei kyllä hirveästi vakuuta.Himmeli kirjoitti:
Olitko sinäkin Polakkiliigan uhri?Himmeli kirjoitti: Mut enivei, parempaa starttia omallesi kuin itselle kävi. Multahan nussittiin airbäg ekana yönä ku olin saanu auton kotiin...
2,7 bar joka renkaassa. Jo vuosia Nokian kitkoilla ajaneena voin sanoa, että niillä auto huojuu aina vähän, mutta itseäni se ei ole haitannut.Ricon kirjoitti:Paljon porukka on pitänyt talvirenkaissa painetta kun jotkut ovat valittaneet auton huojumista kitkoilla?
Jees, tais mennä jokainen viety tyyny parin vuoden ajalta saman jannun piikkiin.Mr_Bisnes kirjoitti:Olitko sinäkin Polakkiliigan uhri?Himmeli kirjoitti: Mut enivei, parempaa starttia omallesi kuin itselle kävi. Multahan nussittiin airbäg ekana yönä ku olin saanu auton kotiin...
Mulla on nastat mut olivat rengasliikkeessä tms maahantuojan organisaatiossa joka renkaat toimitti, laittaneet miedot 4,2 bar.Ricon kirjoitti:Paljon porukka on pitänyt talvirenkaissa painetta kun jotkut ovat valittaneet auton huojumista kitkoilla?

Varmasti joo mutta äkkiseltään veikkaisin että melkeimpä kaikilla on se sama ooppelin toimittama 17" rengastus, muistaakseni 215/50...(F)ast_tra kirjoitti:Kannattaisi varmaan kertoa se rengaskokokin kun noita ilmanpaineita huutelee. Eri profiilille eri paineet.

Kaikki ei sitä ooppelin toimittamaa rengaskokoa tiedä. Jokatapauksessa tuon kokoiseen 3,0 bar on hyvä.Himmeli kirjoitti:Varmasti joo mutta äkkiseltään veikkaisin että melkeimpä kaikilla on se sama ooppelin toimittama 17" rengastus, muistaakseni 215/50...(F)ast_tra kirjoitti:Kannattaisi varmaan kertoa se rengaskokokin kun noita ilmanpaineita huutelee. Eri profiilille eri paineet.

Taisit vastata itse itsellesi. Ilmastoinnin turha käyttö ja nuo ylinopeudet lisää kulutusta.laaki kirjoitti:Jaahas. Otin sitten tuon tankkaus.com palvelun käyttöön ja latasin kaikki kuitit alusta asti sinne. Tälläistä tuli:
http://www.tankkaus.com/graph_yearcons. ... hcar=44713
Se siitä tehtaan lupaamasta 3,9l/100km keskikulutuksesta
Nyt alla talvirengastus 16". Ajan jatkuvasti se lumihiutale (eli ilmastointi) päällä. Ja ajosta 80% on moottoritiellä keskinopeudella 110km/h-120km/h. Kesällä varmaankin joku 130km/h. Tuo taulukko on ajalta 30.8-29.12 ja kilsoja pitää sisällään 15000km.