Vectra B Uritetut reikäjarrulevyt

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Anzah
'Senator'
'Senator'

Vectra B Uritetut reikäjarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Onko kellään tuommosista kokemuksia?

http://www.ebay.co.uk/itm/VECTRA-B-DRIL ... 45f3fb5e89
007 ja Pallosalama -(z)-
ojala77
OCF Member
OCF Member

Re: Vectra B Uritetut reikäjarrulevyt

Viesti Kirjoittaja ojala77 »

tuon merkkisistä ei kokemusta ebc ollut 3 vuosi lähtee ja nyt pitäis alkaa vahteleen parissa kohtaa näkyy murtumia poikki suuntaan porauksista eteen päin saaneet vissiin liikkaa lämpöä jossain vaiheessa osakseen.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Tahtoo noista rööreistä olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Jos tuninkilevyjä haluaa niin parempi ottaa ilman reikiä, ovat kestävämpiä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Mulla on nyt ollut Zimmermann-reikäjarrulevyt mun molemmissa Vectroissa; A:ssa n. 4 vuotta ja B:ssä n. 2,5v. Eikä mitään ongelmia kestävyyden kanssa.

A:ssa perusjarrupalat ja B:ssä edessä Ferodo FCP1068H ja takana Ferodo FCB2H. Ja nuo Ferodon jarrupalat on sitten HELVETIN hyvät! Aivan tautinen pito radallakin, ja pito vaan paranee niiden lämmetessä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Kannattaa sijoittaa pelkkään uritettuun levyyn, reikämalleihin tulee hiushalkeemia reikien viereen(tarkemmin sanottuna halkeamat lähtee reijistä) suurista lämpötiloista johtuen.
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Tuossa olis pelkällä uralla:

http://www.ebay.co.uk/itm/Vectra-B-2-5- ... 25588e222f

Takana meinaan pitää ihan normilevyt.
007 ja Pallosalama -(z)-
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Timonen kirjoitti:Mulla on nyt ollut Zimmermann-reikäjarrulevyt mun molemmissa Vectroissa; A:ssa n. 4 vuotta ja B:ssä n. 2,5v. Eikä mitään ongelmia kestävyyden kanssa.

A:ssa perusjarrupalat ja B:ssä edessä Ferodo FCP1068H ja takana Ferodo FCB2H. Ja nuo Ferodon jarrupalat on sitten HELVETIN hyvät! Aivan tautinen pito radallakin, ja pito vaan paranee niiden lämmetessä.
Juu, ei ne kaikki halkea, mutta ne reiät tekee siihen levyyn ylimääräisiä stressipisteitä joista halkeama helposti lähtee. AP:n jarruja kun joskus myin niin sieltä ilmoittivat etteivät suosittele kisakäyttöön reikiä ollenkaan, mutta jos joku haluaa reikälevyt näyttelykäyttöön voivat semmoiset tarvittaessa kyllä toimittaa :lol:

Oliko tuo H-seos ds2500? Mulla on semmoset Alfassa. Toimii jo kylmänäkin kohtuullisesti. Jotkut kovemmatkin tuolla varaston hyllyllä on, mutta ne ei toimi kadulla.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Tuomas kirjoitti:
Timonen kirjoitti:Mulla on nyt ollut Zimmermann-reikäjarrulevyt mun molemmissa Vectroissa; A:ssa n. 4 vuotta ja B:ssä n. 2,5v. Eikä mitään ongelmia kestävyyden kanssa.

Juu, ei ne kaikki halkea, mutta ne reiät tekee siihen levyyn ylimääräisiä stressipisteitä joista halkeama helposti lähtee. AP:n jarruja kun joskus myin niin sieltä ilmoittivat etteivät suosittele kisakäyttöön reikiä ollenkaan, mutta jos joku haluaa reikälevyt näyttelykäyttöön voivat semmoiset tarvittaessa kyllä toimittaa :lol:

Oliko tuo H-seos ds2500? Mulla on semmoset Alfassa. Toimii jo kylmänäkin kohtuullisesti. Jotkut kovemmatkin tuolla varaston hyllyllä on, mutta ne ei toimi kadulla.
Joo, DS2500 muistaakseni ainakin edessä. Etupalat on ns. katupalat ja takapalat rallikäyttöön.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

ATE:llä varmasti hyvät uralevyt mutta tarvitseeko niitä tosiaan Vectran kaltaisessa autossa? Välillä tuntuu että polttoainemittari laskee samaa kyytiä mitä nopeusmittari nousee. Eipä taida kiihtyä tai kulkea vaikka ajaisi pystysuoraa seinää alas. Näin siis minun menopelillä :lol:
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Täältäkin +1 zimmermannin levyille. Itellä oli ne 4 vuotta edellisessa vectrassa ja olivat vieläkin kunnossa kun möin se uudemman tieltä :)
Vastaa Viestiin