Hyvin sanottu. Mullakin oli aiemmin siniset ledit parkkeina (kun auto oli vielä sininen) mutta niihin kyllästy. Typerää kun jokatoisella hemmolla oli samanlaiset.
Kirkas parkki rules...
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Tulee usein törmättyä noihin isiliisinki "autoihin" joissa on värilliset parkit ja sit se on niin perkkeleen hienoo...
Mun mielest noi kaikenmaailman valohässäkät alkaa näyttää makeilt vast sit ku autos on oikeest jotain muutaki... Tää oli mun mielipide.
On 2003-11-13 14:34, TheMan wrote:
Hyvin sanottu. Mullakin oli aiemmin siniset ledit parkkeina (kun auto oli vielä sininen) mutta niihin kyllästy. Typerää kun jokatoisella hemmolla oli samanlaiset.
Kirkas parkki rules...
Eikös sulla ollu Syyspartyis ne siniset parkit vielä kiinni
Tänään näin kaupungilla uuden almeeran jossa oli oranssit parkit en tiiä sitte onkohan ne jo tehtaalta tullessaan oranssit, kun se oli autokoulun auto.
Tollaset tulee sinisillä superkirkkailla ledeillä.. On luonnossa vähän paremman näköiset kun kuvassa.. Kerran varsin värkkäsin noihin parkkivalojen kantoihin kun jäi mittaristosta ylimmääräisiä ledejä..
On 2003-11-13 16:37, janne123 wrote:
motonetissä on ainaki niitä värihattuja, mut ne on kai aika p*skoja...?
Joo no jos polttimot tuppaa kovin kuumentumaan, niin viikon päästä saat rapsutella kynnellä palaneen kumin polttimon päältä. Kokemusta on.. pari päivää kyllä ovat aika hienot!
On 2003-11-13 20:37, jone wrote:
Juu ne kumit sulaa varmasti.. ehkä parhaat saa noilla ledeillä.. Vaihtaa tietty on hankalampi mutta eikös noi ledit oo aikas pitkäikäsiä...
Mulla on ollu kumihatut jo yli vuoden, eikä sulamisen merkkejä..
<font size=-1>[ This Message was edited by: vecu90 on 2003-11-13 21:21 ]</font>