2.2 ecotek

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
peto_83
'Agila'

2.2 ecotek

Viesti Kirjoittaja peto_83 »

auto on astra 2.2 vm2000 en löydä mistään koneseen ketjun ohjaimia?? jos joltain löytyis vaikka käytetty? ja eikös jonkun saabin ohjuri käy?
(F)ast_tra
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: 2.2 ecotek

Viesti Kirjoittaja (F)ast_tra »

Merkkiliikkeestä, Automuovikem:ltä tai Ebay:sta löytyy uusia.

Voisit hieman panostaa tuohon otsikointiin.
mauno ahonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mauno ahonen »

vastasin sulle jo eilen mut teksti on johkin kadonnu vai onko ylläpito poistanu sen jostain syystä. mulla on koko jakopää setti käytettynä, ovat tosi kuluneita. mulla oli kone sökönä ton jakopään takia kun ostin ton vectran. jako oli hypänny. saat ne ihan ilmatteeks jos vaan uskallat noita käytettyjä laittaa. oon huomenna illalla menossa hallille ja osat on siellä. unohtu vastata tohon sun tekstariin uudenvuoden humussa. toi kone tyyppi on z22se. uusia palikoita kannattas laittaa ettei tuu kallista romua, jakoketjunsarjan hinta on aika halpa verrattuna kone remppaan.
-91 calibra 22xe
-01 vectra sport caravan 2.2
TJV
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TJV »

Ostat motonetistä koko ketju sarjan, maksaa hurjat 190 €
Ei kyllä siihen rahaan kannata käytettyjä laitella, eikä tarte tuon paketin laittamisen jälkeen jakopäätä rassata..

Jos välttämättä haluat yksitellen osia vaihtaa niin merkkiliikkeestä saa ohjureita yksitellen mutta toimitusaika on yleensä mitä on.

Ps. On näköjään motonetin tarjonta laajentunut, näyttää saavan nykyään mm. tasapainoakselin ketjusarjan ja jakopään kotelon tiivisteen.
**** ****** 2.5 V6
Vastaa Viestiin