Moro,
Pistin tänään omaan C-vetraan canbus ledparkit ja rekkarin valot.
Hyvin hän noi pelittää ilman mitään häiriä ilmotuksia mutta tosta virrattomana vilkkumisesta voisin luopua.
Hienosti vilkkuu nyt autos edessä ja takana noin 10 kertaa valojen sammuttamisen tai ovien avaamisen/sulkemisen jälkeen.
Onko porukka viritelly jotain konkkia tai vastuksia ton kuorman purkamaan?
Olisko mitään valmista välipiuhaa xenon tyyliin joku löytäny...?
Kiitos.
Ledparkit, vilkkuminen
Ledparkit, vilkkuminen
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
- caravan16v
- 'Senator'

Re: Ledparkit, vilkkuminen
mistä löysit ledit jotka ei anna virheilmoitsta,ite ostin T10 can-bus ledit motonetista ja herjaa häiriötä.mutta ei mulla ne aiheuta muuta häiriötä palaa ja syttyy ihan normaalisti,mulla ne myös rekkarivaloissa,auto tosin on astra sport tourer.gts2003 kirjoitti:Moro,
Pistin tänään omaan C-vetraan canbus ledparkit ja rekkarin valot.
Hyvin hän noi pelittää ilman mitään häiriä ilmotuksia mutta tosta virrattomana vilkkumisesta voisin luopua.
Hienosti vilkkuu nyt autos edessä ja takana noin 10 kertaa valojen sammuttamisen tai ovien avaamisen/sulkemisen jälkeen.
Onko porukka viritelly jotain konkkia tai vastuksia ton kuorman purkamaan?
Olisko mitään valmista välipiuhaa xenon tyyliin joku löytäny...?
Kiitos.
Täälläkin tuli kokeiltua can-bus ledejä ja välähtää n.10 kertaa sammuttamisen jälkeen. Ei kyllä kehdannu jättää paikalleen. Onkos tuon välähtelyn korjaamiseen olemassa helppoa ratkaisua?
Vectra gts cdti150 -07 ja astra 1,6 16v sport 5d -01
ex:Vectra 2.0i CDX -94
ex:Corsa 1,2 16v -99
ex:Ascona 2,0i -87
ex:Vectra 2.0i CDX -94
ex:Corsa 1,2 16v -99
ex:Ascona 2,0i -87
Täällä myös samaa ongelmaa, sekä parkeissa että rekkarivaloissa ledit vilkkuu hetken aikaa auton sammuttamisen jälkeen. Alkaa myös vilkkua jos auto ollut sammuksissa ja avaa ovet normaalisti kaukosäätimellä. Eihän tuo päivällä haittaa kun sitä vilkkumista tuskin huomaa mut pimeellä aika ilkee homma.thakonen kirjoitti:Täälläkin tuli kokeiltua can-bus ledejä ja välähtää n.10 kertaa sammuttamisen jälkeen. Ei kyllä kehdannu jättää paikalleen. Onkos tuon välähtelyn korjaamiseen olemassa helppoa ratkaisua?
Itse olen miettinyt että auttaisiko pieni vastus tai kondensaattori mitään jos kolvaisi polttimon eteen?!