A kadett
Re: A kadett
A-KAdett on sitä ikäluokkaa, että sen harrastajia ei netissä taida pyöriä kuin kaksi
ja mulla ei ole ylimääräisiä osia.
Mitä olisit tarvinut?
Mitä olisit tarvinut?
joo kokolattia mattoa haiskelen. Harmaamuovi.
- putkikardaani
- 'Diplomat'

onnea maton etsintään en ole 17 vuoden aikana törmännyt yhteenkään ehjään. tee kankaasta kelpaa jopa museoleimalle. koskapa L mallissa on kangasmatto. normaali sedaneita tuotiin maahan 62-65 aikana noin 6500 kpl vuodessa coupeja 64 v 120 kpl 65v 150 kpl ja caravan malleja noin 300 kpl yht.
aikansa perus opeli. ei nyt niin kovin harvinainen (lue kallis) mutta mukava kesäautona (jos ei aja paljoa)
omistanut 3 sedania ja 3 coupea. osia saa yllättävän hyvin jopa paremmin kuin 90 luvun puolivälissä. mutta kiirettä ei kannata pitää.
jarrujahan a mallissa ei tehtaalta koskaan asennettu ne on vain vauhdin hillitsemiseen, ohjekirjassakin on maininta että taitavan kuljettajan tunnistaa että hän säätelee vauhtia kaasulla eikä jarrulla. valoja ei häävisti 6v järjestelmällä saa mutta kesällä näkee. aivan loistava talviauto jos haluaa haasteita elämään.
asiasta on paljon juttua 6070clubin puolella
ps. omani olen jo myynyt ja kaikki osat.
aikansa perus opeli. ei nyt niin kovin harvinainen (lue kallis) mutta mukava kesäautona (jos ei aja paljoa)
omistanut 3 sedania ja 3 coupea. osia saa yllättävän hyvin jopa paremmin kuin 90 luvun puolivälissä. mutta kiirettä ei kannata pitää.
jarrujahan a mallissa ei tehtaalta koskaan asennettu ne on vain vauhdin hillitsemiseen, ohjekirjassakin on maininta että taitavan kuljettajan tunnistaa että hän säätelee vauhtia kaasulla eikä jarrulla. valoja ei häävisti 6v järjestelmällä saa mutta kesällä näkee. aivan loistava talviauto jos haluaa haasteita elämään.
asiasta on paljon juttua 6070clubin puolella
ps. omani olen jo myynyt ja kaikki osat.
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Jos ehjää etsit ja löydät, niin kerro mullekin mistä löytyyA-karett kirjoitti:joo kokolattia mattoa haiskelen. Harmaamuovi.
Varastossa on yksi joka koostuu noin 1 200 palasta, joista 300 puuttuu.
Omassa museo A:ssa on suorasta kumimatosta leikattu matto, mikä vanhan lain aikaan kelpasi sen aikaiselle museotarkastajalle.
Jos museoautoa olet tekemässä, niin vaatimuksista kannattaa keskustella paikallisen museoajoneuvotarkastajan kanssa ja mainita että löytyy ainakin kaksi valaehtoista todistajaa sille, että ehjiä mattoja ei ole saatavissa.
- putkikardaani
- 'Diplomat'

niin no mulla oli palasista leikelty kangas matto ihan itse asennettuna ja muutama mobilisti ihmetteli mistäs olet maton löytänyt 
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
ajattelin tehrä lattiamaton k-raudasta saatavasta kuramatosta mitä myydään rullasta metrihinnoin ja sikafleksillä viimeistellä saumat piiloon.....