Oliko tää : http://www.nettiauto.com/opel/omega/4447620. Badingtonin vanha..GreadR kirjoitti:Eilen kolmen aikaan 9-tiellä tampereella hervannan rampissa tumma B omega farmari Irmscherin puskureilla ja leditakavaloillaOli pysähdyksissä kiihdytyskaistalla ja joku sunnynreuha oli siinä takana, hinaushommia? Mahtoko olla sama vehje mikä jollain foorumilaisella oli omistuksessaan joskus NCO-xxx
ite ajelin siitä ohi samanvärisellä mutta sedan mv6:lla
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Onk black betty tossa melkein mun astraa vastapäätä jyväskeskuksen parkkihallissa?
Tänään ainakin tuli kuormaajantiellä 14:47 vastaan
Itse ajelin työautolla..
Itse ajelin työautolla..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
oliko Vectronizer:in vectra joka tuli kaheksan jälkeen vastaan vähä ennen ylivieskaa??
omega B caravan -steinmetz-
astra GTC
astra GTC
Jaa no se tais olla vaan sitten samankaltanen vehje, ei kai kukaan tänne asti lähe hinaileen jotain sunnyjäWlle kirjoitti:Oliko tää : http://www.nettiauto.com/opel/omega/4447620. Badingtonin vanha..GreadR kirjoitti:Eilen kolmen aikaan 9-tiellä tampereella hervannan rampissa tumma B omega farmari Irmscherin puskureilla ja leditakavaloillaOli pysähdyksissä kiihdytyskaistalla ja joku sunnynreuha oli siinä takana, hinaushommia? Mahtoko olla sama vehje mikä jollain foorumilaisella oli omistuksessaan joskus NCO-xxx
ite ajelin siitä ohi samanvärisellä mutta sedan mv6:lla
._.
Katomin (ex??) C-Vectra oli Prisman pihassa about tunti sitten. Piti parkkeerata viereen. 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
eilen kempeleessä joku vectra räpsäytti pitkiä. tahallaan tai muutevaan
siinä klo 18 pintaan zeppeliinistä kylälle päin
tojjota korolla
Tais se sitten olla.unique kirjoitti:Onk black betty tossa melkein mun astraa vastapäätä jyväskeskuksen parkkihallissa?
Itse ajelin työautolla..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
tos viiden aikoihin jyväskylän tien valoissa rantakylään päin menossa sininen Astra F HB clubin logo tarra persiissä.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ainakin kaksjarksi kirjoitti:Tais se sitten olla.unique kirjoitti:Onk black betty tossa melkein mun astraa vastapäätä jyväskeskuksen parkkihallissa?
Itse ajelin työautolla..Käytiin vahtaamassa Sherlock Holmes eilen. Tuskinpa Jyväskylässä montaa mustaa farkkuomegaa on kuitenkaan.. Ja kuormaajantiellä jos oot mut bongaillu ni oon joko ollu menossa verstaalle tai tulossa sieltä..
Takavaloista viimestään tunnistaa
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Hmm, mä en oo vaa sit nähny sitä toista mustaa.
Meinaan vaan kun ainakaa B1 Omegaa ei oo tainnu ikinä saada täysin mustana. No, silti harvinainen väri noissa. 
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Tänään Palokan Absin ympyrässä Arden Blue värisen OPC Astran 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Tänään kahdeksan maissa aamulla Runeberginkatua ajeli keltainen tontitettu b omega sedani. Se oli joteni häiritsevän siisti, ainaki kauempaa katottuna.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Erittäin siistin näköinen a vectra Raision Länsiauton pihassa. Keltaiset sportti merkit kyljissä ja puskimet ei ollut vakio A2 vectran. Hitto kun häkeltysin niin kovasti ettei tullut katottua tarkemmin. 
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Täälä bingo, tossa on välillä naapuriruudussa musta farmari :pjarksi kirjoitti:Hmm, mä en oo vaa sit nähny sitä toista mustaa.Meinaan vaan kun ainakaa B1 Omegaa ei oo tainnu ikinä saada täysin mustana. No, silti harvinainen väri noissa.
._.
-
Vectronizer
- 'Kadett'

Saattoipa ollakkin. Saattanut liikkua sielläpäin kun oli veljellä lainassakösä kirjoitti:oliko Vectronizer:in vectra joka tuli kaheksan jälkeen vastaan vähä ennen ylivieskaa??
OPEL - Olen Pilannut Elämäni Lopullisesti
OPEL - Wir Leben Rost
OPEL - Wir Leben Rost