astra g turbotettuna

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Tuolta löytyy tommonen G astra johon on lykästy urbo turbo :smile:

http://www.mercadolivre.com.br/jm/item? ... d=14396623
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
454SS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 454SS »

No joo, kasiventtiilinen. Mä jo luulin, että joku olisi tehny 2,0 tai 2,2 turbo Astran ja vielä Suomessa.
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Juu eihän ne suomessa.........Mitenkäs tossa oli chevroletin venakoppa? Onkohan tuohon vaihdettu joku kadetin 1.8 8v kone ja siihen tuo turbo. Eikö chevrolet tehny kadetin näköistä pirssiä joskus aikoinaan??
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

USA:ssa pontiac on valmistanut muistaakseni LeMans:in, joka on aivan kuin Kadett E.
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2003-11-14 12:26, TEPE wrote:
Juu eihän ne suomessa.........Mitenkäs tossa oli chevroletin venakoppa? Onkohan tuohon vaihdettu joku kadetin 1.8 8v kone ja siihen tuo turbo. Eikö chevrolet tehny kadetin näköistä pirssiä joskus aikoinaan??
Tuo autohan on Brasiliasta, jossa kaikkia Opelin malleja myydään Chevrolet-merkkisinä ja näin on siellä tehty todella kauan. Moottorivaihtoehdoissa voi olla pieniä eroja, ja todennäköisesti Brasiliassa Astrassa on tarjolla ihan normaalisti 1.8 OHC-kone, onhan täälläkin 1.6:nen. Ja tietenkin Brasilialaiseen Chevrolet Astraan kuuluu Chevroletin venakoppa, ihan kuin Australialaiseen Holden Astraan Holdenin... Astra kun on aikamoinen maailmanauto, jota myydään lähes joka puolella maailmaa paitsi USA:ssa.
Vastaa Viestiin