Olis tossa yks dtm tyyppinen takavaimennin mut en s**tana semmosta laita.
Wasun Vectra-A turbo projekt
Re: Wasun Vectra-A turbo projekt
Joo ite kans erittäin paljon tykkään noista valoista kun ovat aika "uniikit",mut makuasioita.
Jos jotain muutoksia teen noihin niin vaihdan noi samanlaisiin mut ledityyppisiin kun niitäkin näkyy olevan saatavilla.
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
Kyllä näyttää hyvälle noi takavalot. Kunhan saat valot päälle vielä niin on muuten makeet.
Eikä varmasti tuu heti vastaan samanlaisia ainakaan vectrassa. Laitatko sumarin ja pakkivalon niin kuin ne oli vai jotenkin muuten?
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
joo ihan samalla lailla tulee tuo sumari ja pakki.
Tänään värjätty. Ensimmäistä kertaa suoritin koko auton ylimaalauksen. Puskureita ja ym.pikkusälää on tullut maalailtua ihan ok menestyksellä mutta tämä ei oikeen tuottanut toivottua tulosta.Paikkapaikoin tuli normaalia, tasaista ja kiiltävää pintaa mutta välillä pinnasta tuli kummallisen rosoinen, ikäänkuin maali ei vaan olis levittynyt tarpeeksi.. outo juttu, noh kolme kerrosta vedin maalarin ohjeistamilla haihdutusväleillä,maalia tuli pintaan riittävästi joten toivottavasti saadaan siitä puleerauksella parempi. Se on sitten ensmänen kerta kun sitä teen joten vinkkejä otetaan vastaan.

Re: Wasun Vectra-A turbo projekt (värissä)
Onko helmassa turhan ohut maalikerros vai valehtelleko mun silmät
.
Ja tosaan noi takavalot näyttävät loistavan persoonallisilta vecculiin
Toiset tykkää näistä, toiset taas lexus- lampuista 
Ja tosaan noi takavalot näyttävät loistavan persoonallisilta vecculiin
Ei valehteledemosta kirjoitti:Onko helmassa turhan ohut maalikerros vai valehtelleko mun silmät.
Ja tosaan noi takavalot näyttävät loistavan persoonallisilta vecculiinToiset tykkää näistä, toiset taas lexus- lampuista
No siinä tapauksessa..Wasu kirjoitti:
Ei valehteleOn siellä vähemmän maalia kun tulee noi 2000:sen orkkis helmat ja ovipalat siihen niin en vetänyt kerrosta enempää..
Myllytysharjotuksia,ei siitä nyt täydellistä tule mut kelpaa mulle. Huomena jatkamaan loppuun, laitetaan sitte lisää kuvia luonnonvalossa.

Siistit takavalot
Onko jotkut valmiit vaiko itse tekeleet? Jotenkin tulee skyllen valot mieleen noista 
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Olis kannattanut odottaa vielä pari viikkoa maalin kuivumista,liian aikaisin myllyttäminen ei tuo kunnon kiiltoa maaliin,tuppaa vetämään pinnan sameaksi.
Ja joo olisin voinut kirjoittaa tämän aikaisemmin mutta kun en älynnyt...
Ja joo olisin voinut kirjoittaa tämän aikaisemmin mutta kun en älynnyt...
Takavalot on oma tekeleet, ei tosin minun vaan erään klubilaisen jonka vectrassa ne oli joskus kiinni. Huomenna velimies käy kyselemässä ledillisiä valoja jos sattuis löytymään 120mm halkaijalla olevia.
Ja Kari oon joskus kuullu saman ja itseasiassa maalaamo josta ostin maalin, suositteli tuota kahta viikkoa myös. Tosin mitä nyt lueskellu tosta myllyttämisestä juttuja niin on porukka ihan onnistuneesti myllytellyt jo parinkin päivän päästä. Päätin sitten (utelias kun olen ja ekaa kertaa myllyttelemässä) kokeilla josko se onnistuis jo ja kyllä siitä nyt ihan ok tulee omasta mielestä. Siis että kehtaa sillä ihmisten ilmoilla ajaa
Vielä olis kuskinpuolen ovet ja etuloksu sekä katto käymättä läpi, ne menen tekemään ensviikonloppuna joten sit on se pari viikkoa mennyt,sittenhä sen näkee kuinka paljon tulee eroa.
Kyllä se jo alkaa taas autolta muistuttamaan, takapää alkais olla taka-ikkuna lippaa ja putken ulostuloa vaille valmis.

Ja Kari oon joskus kuullu saman ja itseasiassa maalaamo josta ostin maalin, suositteli tuota kahta viikkoa myös. Tosin mitä nyt lueskellu tosta myllyttämisestä juttuja niin on porukka ihan onnistuneesti myllytellyt jo parinkin päivän päästä. Päätin sitten (utelias kun olen ja ekaa kertaa myllyttelemässä) kokeilla josko se onnistuis jo ja kyllä siitä nyt ihan ok tulee omasta mielestä. Siis että kehtaa sillä ihmisten ilmoilla ajaa
Kyllä se jo alkaa taas autolta muistuttamaan, takapää alkais olla taka-ikkuna lippaa ja putken ulostuloa vaille valmis.

Hyvännäköinen tuleepi
Ainut muuutos mitä tekisin on tuo cooleri jota nostaisin sen verran ylemmäs, että olis puskurin alalaidan kans tasalla(tai miksei jopa sentin pari ylempänä siitä puskurin alareunasta), ei meinaan pilkottaisi noin räikeesti tuolta alta.
Ei sitä oikeen saa enempääjarkkis kirjoitti:Hyvännäköinen tuleepiAinut muuutos mitä tekisin on tuo cooleri jota nostaisin sen verran ylemmäs, että olis puskurin alalaidan kans tasalla(tai miksei jopa sentin pari ylempänä siitä puskurin alareunasta), ei meinaan pilkottaisi noin räikeesti tuolta alta.
Wasu kirjoitti:Ei sitä oikeen saa enempääjarkkis kirjoitti:Hyvännäköinen tuleepiAinut muuutos mitä tekisin on tuo cooleri jota nostaisin sen verran ylemmäs, että olis puskurin alalaidan kans tasalla(tai miksei jopa sentin pari ylempänä siitä puskurin alareunasta), ei meinaan pilkottaisi noin räikeesti tuolta alta.
Siis meinaan tuon puskurin kanssa, nyt jo meinaa olla aika piukka sovitus, toi on vähän huonon mallinen kuuleri, olis tarvinnu hankkii sellanen suorakaiteen muotonen. Meinasin hommata tohon puskuriin lagunan lipan jos satun sellasen löytämään. Se kun peittäis aika hyvin tuon coolerin.
Joo no se lagunan lippa voi pelastaa tuota coolerin rajua näkymistä tuolta alapuolelta aika hyvin(toivottavasti)
VectraTBO teki lipan jostain Mitsubishin puskurin ylälistasta olisikohan ollut jostain 90 luvun Lancerista.