Calibra Kokoontuminen 2016 ?

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
DMD
'Admiral'
'Admiral'

Re: Calibra-kokoontuminen 2012? radalle 9.7.2012

Viesti Kirjoittaja DMD »

juu sekaan vaan pyörimään, ei sitä meikäläiselläkään ole minkäänlaista kokemusta radalla ajelusta mutta jostainhan se on aloitettava!
Nakki palaa nuotiolla.
SuzuS
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SuzuS »

ajan 20km/h ja kiljun ratintakana :D no toi kiljuminen ei sovi mulle mut se vaan kuulosti niin huvittavan näköseltä :D
Calibra 2.0i 16V -91 Kesä auto (ajoauto) Kutsumanimeltään EPIC Rouva
Vectra 2.0 DTi -99 Herra EPIC
Ajoneuvoverhoilija olen ammatiltani
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

No kyllä mäkin tuonne pyrin tulemaan mukaan, tiedä sitten uskaltaako tuolla kovin kovaa siellä ajaa... olen mä joskus Ahvenistolla ajanut jotain 1.42 muistaakseni omalla Calibralla, joka nyt ei ihan hirmu huono aika käsittääkseni ole katuautolle katurenkailla.

Mä voin kyllä vetää tarvittaessa vaikka jonkun ajolinja"koulutuksen" ja vaikka letkassa ajattaa porukan Ahveniston oikeilla ajolinjoilla, se on aika jouheva rata jonka voi ajaa vaikka tasaisella 80 km/h nopeudella kokonaankin ympäri. Itse kun olen kotosin siitä alle kilometrin päästä radasta, niin paikka on aika tuttu, on tullut rataa kierrettyä mm. mopolla joskus 30 vuotta sitten... 1960-luvun Solifer Export vain vähän meinasi hyytyä varikon jälkeisessä ylämäessä ja piti antaa lisävauhtia polkimilla jotka kyseisestä hienosta klassikkomopedista onneksi löytyivät. Calibra ei kyllä hyydy siinä. Eikä GTO. Taunus meinasi kanssa hyytyä ja puskea kanssa aikoinaan...

Oliko tuo viikolla? Täytyy koittaa järjestellä sitten sitä joko loman sijoittelulla tai muuten.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
mauno ahonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mauno ahonen »

montakos meitä tällä hetkellä olis tulossa mukaan? mietiskelin et paljonko toi ratamaksu olis päätä kohden. yks kaveri osti toissapäivänä kans calibran ja yritän houkutella sen kans mukaan. semmosella vaaleensinisellä 8venasella gsi kadetilla tuli muinoin ajettua paljonkin apparalla ja paras aika mitä kellotettiin katurenkailla oli 1.37.6 mulla on in car kuvaa vhs:llä ajosta, kuvaushetkellä oli jotkut sadekumit alla ja niillä oli paras aika 1.41.8
-91 calibra 22xe
-01 vectra sport caravan 2.2
sk-k
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja sk-k »

Noin kuusi Calibrakuskia olis tulossa, tällähetkellä, eli lisää mahtuu :yes: ja sitten niillä kierrosajoilla ei aleta pelottelemaan ensikertalaisia koska tämä ei ole mikään kilpailu jossa jtn palkintoja jaettaisiin eli jokainen ajelee omaan tahtiin ja nauttii vauhdinhurmasta mitä ei normi liikenteessä voi ( eikä saa tehdä ) :ruoska: rohkeesti vaan mukaan, niin saadaan ihan mukava Calibratapaaminen aikaan :worship: ja jos vielä intoa riittää ( ja Calibrat vielä ajokunnossa ) niin esikkotiellä on festarigrilli ja sauna kuumana :thumbsup:
Opeleita, onhan noita :lollis: :yes:
mauno ahonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mauno ahonen »

kaikkihan tietenkin ajelee just sitä vauhtia kun tykkää ja uskaltaa. kattellaan peileihin sitten suht tiuhaan ja annetaan reilusti tilaa niin pysyy pellit suorina ja kuskit kunnossa.
-91 calibra 22xe
-01 vectra sport caravan 2.2
sk-k
OCF Member
OCF Member

mauno ahonen kirjoitti:kaikkihan tietenkin ajelee just sitä vauhtia kun tykkää ja uskaltaa. kattellaan peileihin sitten suht tiuhaan ja annetaan reilusti tilaa niin pysyy pellit suorina ja kuskit kunnossa.
Niin, kilvanajot on sitten muissa tapahtumissa :hammer: toki jos nyt se kymmenen Calibraa saadaan radalle niin voidaan sitten jakaa tuota ajoaikaa siten että ne jotka haluaa ajaa "täysillä" niin sovitaan joku hetki milloin vanhat ratakuskit voi päästellä minkä sielu sietää ja me muut kattellaan kateellisina 8) sitä räyhäkästä menoo :yes:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Minä tarkoitin tuolla lähinnä sellaista, että letkassa ajaen voisin näyttää jonoa vetämällä mitkä ovat ne oikeat ajolinjat juuri sellaiseen jouhevaan ajoon, olen meinaan nähnyt monien käyttävän tuolla ihan kummallisiakin ajolinjoja. Itselläni ei ole mitään hinkua ajaa täysiä tai mitään kisaa, mutta oikeaa ajolinjaa on mukavampi ajaa jouhevasti ja myös turvallisempaa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
sk-k
OCF Member
OCF Member

ata kirjoitti:Minä tarkoitin tuolla lähinnä sellaista, että letkassa ajaen voisin näyttää jonoa vetämällä mitkä ovat ne oikeat ajolinjat juuri sellaiseen jouhevaan ajoon, olen meinaan nähnyt monien käyttävän tuolla ihan kummallisiakin ajolinjoja. Itselläni ei ole mitään hinkua ajaa täysiä tai mitään kisaa, mutta oikeaa ajolinjaa on mukavampi ajaa jouhevasti ja myös turvallisempaa.
Juu, ei ollut tarkoitus etteikö joku joka radan tuntee ja tietää kuinka sitä parhaiten saa oikeilla ajolinjoilla autostaan kaiken "irti" niin kaikki oppi on tervetullutta, kiitos ja kumarrus jo etukäteen jos vain haluat opastaa meitä hiukan epäröiviä rata-ajelijoita :worship: yritetään sitten ajella oikeita linjoja, toki jokainen ajelee oman kokemuksen mukaan :wink: ja se on toki tarkoituskin että jos ei ole koskaan radalla ollut niin nyt olisi hyvä paikka kokeilla miltä se rata-ajo tuntuu, ja voin omasta kokemuksesta kertoa että se tuntuu todella kivalta kun saa "vetää" täysillä :peukku:
sk-k
OCF Member
OCF Member

Noh, hiljaista on täällä :roll: lisää uusia innokkaita Calibrakuskeja tarvittaisiin :director:
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Mä pirän peukkuja täälä, että ajoon olis monta calibraa :thumbsup:
OPOWER
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja OPOWER »

Terve, olisko tuonne mahdollista tulla kuokkimaan jollain muullakin Opelilla. Saattaisi lisätä kiinnostusta tulla maksumieheksi. :peukku:
sk-k
OCF Member
OCF Member

OPOWER kirjoitti:Terve, olisko tuonne mahdollista tulla kuokkimaan jollain muullakin Opelilla. Saattaisi lisätä kiinnostusta tulla maksumieheksi. :peukku:
Kyllähän tuo mahdollisuus täytyy ottaa huomioon... jossain vaiheessa mutta odotellaan nyt jonkun aikaa, jospa Calibran omistajat heräilevät pikkuhiljaa talviunilta :director: :sleep:
TTH
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TTH »

No voe, mun tuurilla tuo ratapäivä sattuu just olemaa se päivä kun astun valtion palvelukseen :D
Ei se varmaa haittaa jos vähäse myöhästyy tuosta palveluksen alkamisesta? :DD
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
bart
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja bart »

eiköhän siellä näin tärkeän asian kohdalla jousteta :lol: mun apukuskikin menossa tuossa kohta harmaisiin. joutuuko tässä akka väkeä pyytämään mukaan :o
Vastaa Viestiin