vectran kaasu jumittaa ( c20ne)
vectran kaasu jumittaa ( c20ne)
Tuossa ajellessa jäi kaasu huutaa 2000 kierrokseen risteykseen tultaessa. Imukärsä on ehjä. Autto kun polkas kaasua kierrokset laski normiin eli noin 700 kierrokseen minuutissa. Kaasupoljin ei takeltele joten minun mielestä nyt ei kaasyläppä jumita tai vaijeri. Voiko tommosta ongelmaa aiheuttaa tyhjäkäynti säädin.
Re: vectran kaasu jumittaa ( c20ne)
mulla teki juuri noin kun automaattiryyppy jäi aina välillä päälle. näin talvella oli hyvinkin yleistä. kaasua polkaisemalla sai kierrokset puotettua normaaliksi.
Saman teki mazdassa, syynä se läppäkotelon kyljessä oleva vivusto joka tartti vähän öljyä.
ryyppy ei siis tossa(kaan) jääny päälle vaan palautusjousi ei enää jaksanu vetää kuivaa vivustoo takasin ja läppä jäi auki.
ryyppy ei siis tossa(kaan) jääny päälle vaan palautusjousi ei enää jaksanu vetää kuivaa vivustoo takasin ja läppä jäi auki.
Exät: Kadett E HB -89, Kadett E sedan -89 Fastra -95
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
voi johtua myös tuosta tyhjäkäynti säätimestä jos se jumittaamäävaan kirjoitti:Tuossa ajellessa jäi kaasu huutaa 2000 kierrokseen risteykseen tultaessa. Imukärsä on ehjä. Autto kun polkas kaasua kierrokset laski normiin eli noin 700 kierrokseen minuutissa. Kaasupoljin ei takeltele joten minun mielestä nyt ei kaasyläppä jumita tai vaijeri. Voiko tommosta ongelmaa aiheuttaa tyhjäkäynti säädin.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline