ILMANPUTSARI
ILMANPUTSARI
millaisen vaparin voi laittaa punakantiseen calikkaan (2.0 16v -91) voiko olla öljyttävä malli vai ihan massa suodatin) 
Re: ILMANPUTSARI
Voi sinne öljyttävänkin laittaa, kunhan ei sen öljyn kanssa läträä liikaa.
Koneessa on kuitenkin kuumalankamassamittari ja ottaa äkkiä siipeensä jos sotkeentuu öljystä.
Omakohtaisella kokemuksella sanoisin, että jos välttämättä tarvitsee vapari laittaa, niin hommaa sellainen mikä menee alkuperäiseen koteloon.
Itseni lisäksi monella muullakin on tullut ongelmia kartioputsareitten kanssa.
Saattaa alkaa moottorijarrulla nykimään ikävästi.
Minkäänsortin tehonlisäystä en itse ole kartiofiltterin kanssa huomannut edes sillä kuuluisalla persdynolla, vaikka pariinkin kertaan kokeillut.
Imuäänethän toki kasvaa aika reilusti, mutta itse en ainakaan kauaa jaksanut niitä kuunnella.
Summa summarum osta niillä rahoilla ennemmin vaikka kaljaa ja käytä vakioputsaria
Koneessa on kuitenkin kuumalankamassamittari ja ottaa äkkiä siipeensä jos sotkeentuu öljystä.
Omakohtaisella kokemuksella sanoisin, että jos välttämättä tarvitsee vapari laittaa, niin hommaa sellainen mikä menee alkuperäiseen koteloon.
Itseni lisäksi monella muullakin on tullut ongelmia kartioputsareitten kanssa.
Saattaa alkaa moottorijarrulla nykimään ikävästi.
Minkäänsortin tehonlisäystä en itse ole kartiofiltterin kanssa huomannut edes sillä kuuluisalla persdynolla, vaikka pariinkin kertaan kokeillut.
Imuäänethän toki kasvaa aika reilusti, mutta itse en ainakaan kauaa jaksanut niitä kuunnella.
Summa summarum osta niillä rahoilla ennemmin vaikka kaljaa ja käytä vakioputsaria
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Re: ILMANPUTSARI
Ääni tälleTJT kirjoitti:Summa summarum osta niillä rahoilla ennemmin vaikka kaljaa ja käytä vakioputsaria
Sillä kartiolla ei saa käytännössä muuta hyötyä kuin tuon mainitun imuäänen. Mullakin oli kutosessa avoin kartio, ja vaikka kutosen ääni ihan kiva onkin, niin tuli siitäkin mukavampi ajaa kun vaihtoi sen mölisevän avoimen kartion koteloituun kartioon.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B