Hauskoja kuvia netistä

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Suski
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Hauskoja kuvia netistä

Viesti Kirjoittaja Suski »

Mukava kuulla muiltakin hyviä kokemuksia. Nämä minun kaverit ja perheet eivät käytä pukuja ja muutenkin käyttäytyvät melkeen samalla lailla niinkuin me muutkin ihmiset. Ärsyttää, kun sukuni jaksaa heistä välillä vitsiä heittää. Välillä niistä kommenteista jopa hieman loukkaantuu. Mä kyllä puolustaudun ja kerron millaisia he oikeasti ovat. Oma äitini oli tätä minun kaveriani ja perhettä vastaan jonkun aikaa, eikä pitänyt siitä, että kävin heidän luonaan, mutta asiasta keskusteltuani ymmärsin miksi. Aikoinaan äitini asuinalueella joku tyttö oli kadonnut ja naapurissa asuva mustalaispoika oli hänet tappanut. Ymmärrän, että äitini pelkäsi sitä, että minulle voisi tapahtua jotain, kun olen heidän kanssaan. Onneksi nykyään hän on oppinut hyväksymään heidät. Ainoa tapa mitä kunnon mustalaisten kulttuurissa en ymmärrä on se, kun miehet alistavat naista. Kuullut kaikenlaisia tapauksia kaveriltani
siitä mitä hänen tuttunsa ovat joutuneet kestämään, kun he seurustelevat mustalaispojan kanssa.
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Suski kirjoitti:Mukava kuulla muiltakin hyviä kokemuksia. Nämä minun kaverit ja perheet eivät käytä pukuja ja muutenkin käyttäytyvät melkeen samalla lailla niinkuin me muutkin ihmiset. Ärsyttää, kun sukuni jaksaa heistä välillä vitsiä heittää. Välillä niistä kommenteista jopa hieman loukkaantuu. Mä kyllä puolustaudun ja kerron millaisia he oikeasti ovat. Oma äitini oli tätä minun kaveriani ja perhettä vastaan jonkun aikaa, eikä pitänyt siitä, että kävin heidän luonaan, mutta asiasta keskusteltuani ymmärsin miksi. Aikoinaan äitini asuinalueella joku tyttö oli kadonnut ja naapurissa asuva mustalaispoika oli hänet tappanut. Ymmärrän, että äitini pelkäsi sitä, että minulle voisi tapahtua jotain, kun olen heidän kanssaan. Onneksi nykyään hän on oppinut hyväksymään heidät. Ainoa tapa mitä kunnon mustalaisten kulttuurissa en ymmärrä on se, kun miehet alistavat naista. Kuullut kaikenlaisia tapauksia kaveriltani
siitä mitä hänen tuttunsa ovat joutuneet kestämään, kun he seurustelevat mustalaispojan kanssa.
Tuo tasa-arvo sieltä puuttuu monasti ja vanhemmat määrää polvesta polveen tiukemmin. Tietyt koodit kyllä hiertää ei mustalaisihmisistä ja en itse hyväksy alistamista sun muita outouksia varsinkaan jos en niitä ymmärrä. Mutta sen takia mä otan asioista selvää ja tutustun tähän nykyään rikkaaseen suomalaiseen maailmaan ja opin elämään siinä. Kun kerran en pystynyt sitä muuttamaan, niin pikkuhiljaa maailma muuttaa mua.. paska juttu mutta minkäs tekee... :wink:
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Kuva

Mut kyl Jacob Black on hot! :lovin:
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
leutoranta
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja leutoranta »

Opel Mokka 1.4T 4x4
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

No joo, eiks se lasse lehtinen sillon sanonu että ei kaikki romanit ole pahoja, mutta kun 95% pilaa loppujen maineen :lol:
Olen mäkin joskus mukavaan mustalaiseen törmännyt, ja yhteen joka on ihan töissäkin :bye:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
leutoranta
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja leutoranta »

unique kirjoitti: Olen mäkin joskus mukavaan mustalaiseen törmännyt
Ja 5min kuluttua huomasit lompakkosi kadonneen...
Opel Mokka 1.4T 4x4
Suski
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Suski »

Joopa joo.. Edellisestä kommentista voi päätellä, että jotkut ei vaan luota mustalaisiin.
Ihme asennevamma joillain ihmisillä. Kun vaan kuuleekin, että toinen on mustalainen ni heti ollaan syyttämässä varkaaksi, eikä haluta tutustua kunnolla. Tästä tulikin mieleeni, kun olin kuskina ja kaverini odotti minua sen aikaa mun asunnossa,kun oli sen verran paljon tulossa porukkaa kyytiin. Sukulaiset vaan toteaa, että miten sä uskallat
jättää sen yksin? Sehän vielä varastaa sun lompakon tms. Mitään se ei oo multa koskaan vieny eli hyvillä mielin
voin luottaa siihen!
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

^No se on hieno homma että oot tutustunu kunnolliseen. Itse tunnen kyllä useitakin, mutta kunnollisia en yhtään - asiallisiksi voisi väittää ehkä yhtä tai kahta, mutta kunnollisiksi ei oikein heitäkään. Se on paljon varmaan siitäkin kiinni, että paljon asuu samansukuisia samalla alueella, ja joukossa tyhmyys tiivistyy - miksei sitten myös päinvastoin eli jos on kunnollisia niin voi olla samassa porukassa muutamankin.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Harvoin löytyy samasta mustalaissuvusta sekä kunnollisia että niitä vähemmän kunnollisia yksilöitä. Suvun painostus on sen verran kovaa sekä hyvässä että pahassa.

Ja asiaan:

Kuva
TTH
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TTH »

Riippuu vähän paikkakunnasta missä on rehellisiä kaaleita, yleisesti ottaen ne joilla on rikas suku niin ne on niitä kunnon mustalaisia ja sitten on nuo köyhät suvut jotka pilaa kaikkien maineen. Onhan täälläkin menestyvä autokauppias ( :lol: ) kaale ja ei ainakaan vielä oo verottaja ratsannu joten kait se ihan rehellisellä pohjalla on.
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
Kiiv1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kiiv1 »

paitsi että voiko sitäkään kunnolliseks/rehelliseks sanoa kun autoissa kilometrit vaan vähenee :lol:

oliko se joku omega tapaus missä oli aikasemman omistajan aikana ollu 300 000km enemmän mittarissa tms.

niin onhan täälläkin jyväskylässä yks hullu mustalainen, hulluks sanotaan siks kun käy töissä, tai ainakin kävi. mutta hyvällä lykyllä 1/10 on kunnollinen niin kyllä munmielestä saa jo yleistää.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

ei varmasti ole 1/10 suhe tuossa hommassa..
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

1/100. Muuta väittävät ovat populistisosiaalitanttahomoja. :bonk:
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Juho M-P kirjoitti:1/100. Muuta väittävät ovat populistisosiaalitanttahomoja. :bonk:
Ja se yksi kunnollinen sadasta pilaa muitten maineen ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Vaan onko surkeempaa kohtaloa kuin olla se kunnollinen mustalainen...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vastaa Viestiin