Evo500, kannattaako pelastaa?

Keskustelua Opeleista
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Re: Evo500, kannattaako pelastaa?

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Kyllä kaikki Evot kannattaa pelastaa ja laittaa kuntoon, mikäli vaan paukkuja riittää ja jos ei riitä niin myydä eteenpäin henkilölle, jota kiinnostaa em. projekti.

Nuo eri vuosina maksetut tuontiverot esim. Evo:n kohdalla ovat kyllä huvittavia... Ei voi, kuin ihmetellä...
Harva muuten varmaan tietää, mitä minä maksoin aikoinaan Evo:sta veroa 11 vuotta sitten...

T:K.Vilen
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Joo,ilman muuta kannattaa pelastaa vaikka sitä alkuperäistä moottoria ei olekkaan.
Pitäisi jossainvaiheessa ryhtyä yhden EVO:n pelastustalkoisiin,sitä ennen pitänee pelastaa yksi Lotus Omega...
Nuo siis tuttavien autoja.
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Hmm...

Täältä löytyy yks C30XEI.

Ainoa vaan että en ole vielä päättänyt sen kohtalosta. Eli alanko kunnostamaan koria, vai en. Tosin, tässä on elämäntilannekin radikaalisti muuttumassa (hackmannitjakoon.com), niin kaikesta ylimääräisestä olis hyvä päästä eroon, mutta ei pakko ole.
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Muutamat varmaan huomasi keskustelun mun Facebook seinällä EVO 500 mallista. Mistä johtuu että harvat enää arvostaa moista legendaa? No ehkä siksi että se on Opel, mutta silloin minun silmissä se on vaan parempi juttu! :wink:
Niitä on enää kymmenkunta Suomessa ja parisataa maailmassa jäljellä. Harvinainen, kaunis ja macho. Mun unelmana on vielä jonain päivänä ennen multiin menoa omistaa aito EVO 500. Koneen koolla ei ole väliä. Jumalauta Omega A on vaan EVOna jumalaisen kaunis silmälle. Ei mulla muuta. Pelastakaa EVOt aina kun on mahdollista jotta voin joskus ostaa sellaisen itselleni. -(z)-
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
fafa65
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja fafa65 »

:thumbsup: :thumbsup:
Kaikki tulee kuntoon..viimeistään siinä vaiheessa,kun on tullut maksamaan tarpeeksi...
hote
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja hote »

Juutas kirjoitti:Muutamat varmaan huomasi keskustelun mun Facebook seinällä EVO 500 mallista. Mistä johtuu että harvat enää arvostaa moista legendaa? No ehkä siksi että se on Opel, mutta silloin minun silmissä se on vaan parempi juttu! :wink:
Niitä on enää kymmenkunta Suomessa ja parisataa maailmassa jäljellä. Harvinainen, kaunis ja macho. Mun unelmana on vielä jonain päivänä ennen multiin menoa omistaa aito EVO 500. Koneen koolla ei ole väliä. Jumalauta Omega A on vaan EVOna jumalaisen kaunis silmälle. Ei mulla muuta. Pelastakaa EVOt aina kun on mahdollista jotta voin joskus ostaa sellaisen itselleni. -(z)-
eikös tämä ole myyty jo tai ainakin varattu http://www.nettiauto.com/opel/omega/4438672
Omega A
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Mikäs tämän otsikossa mainitun evon kohtalo on tällä hetkellä?
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

Jani Mukkala kirjoitti:Mikäs tämän otsikossa mainitun evon kohtalo on tällä hetkellä?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &sk=t&sd=a
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Aika ratkasevaa tuossa on saako sen verotettua uudelleen,korjattua verotusarvoa tämänpäivän lukemiin.Noista vanhemmista harrastepeleistä ei paljoa enää veroa maksella ,noin 500e sopiva summa nykyisin.Muutenkin uusi päästöpohjainen verotus .

Kannattaisi kysyä tullista miten tuo menee.Ainakin vanhan verotuspäätöksen voi peruuttaa,muistaakseni silloin tulisi n. 10% sakko ja sitten uutta veroilmoitusta tekemään.Tuntuisi kannattavalta sakosta huolimatta.

veroarvio siis 350e sakkoa + uusi verotuspäätös 500e yht. 850e.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Omenapomena
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Omenapomena »

jjvirtan kirjoitti:Aika ratkasevaa tuossa on saako sen verotettua uudelleen,korjattua verotusarvoa tämänpäivän lukemiin.Noista vanhemmista harrastepeleistä ei paljoa enää veroa maksella ,noin 500e sopiva summa nykyisin.Muutenkin uusi päästöpohjainen verotus .

Kannattaisi kysyä tullista miten tuo menee.Ainakin vanhan verotuspäätöksen voi peruuttaa,muistaakseni silloin tulisi n. 10% sakko ja sitten uutta veroilmoitusta tekemään.Tuntuisi kannattavalta sakosta huolimatta.

veroarvio siis 350e sakkoa + uusi verotuspäätös 500e yht. 850e.
Jos olisit lukenut tuon edellisen linkin niin olisi selvinnyt että uusi veropäätös on jo tullut.
Veropäätös tipahti postiluukusta ja kyllä sitä maksettavaa tuli ihan reilusti... melkein 3500 :no: Mut ne maksan, eli auto on ensiviikosta alkaen suomikilpinen ja rekisteriotteessa on merkintä evo-500.
Vastaa Viestiin