Moi
Voiko Opel Vectra c:hen laittaa oljypohjaa säteilylämmittimen jos löytyy sopiva malli.Koska tuo normaali vesi lämmitin sekottaa auton enkä sitä halua käyttää.Auto on V6.
Kiitos
säteily lämmitin Vectraan
Re: säteily lämmitin Vectraan
Moottorilla voi olla vaikutusta asiaan, eli laita vielä tarkemmin millä moottorilla ja mikä vuosimalli. 3,2- ja 2,8-litraiset on ihan eri moottoreita.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Voihan sinne soveltaa jonkun lätyn jos hyvän paikan löydät.Defalta ei ainakaan suoraan löydy v6 malliin säteilylämmitintä vaan tuota perus lohkista löytyy.
Tämä tieto on kaivettu suoraan autoluettelosta enkä ota kantaa esim calixin lohkareihin.
Tämä tieto on kaivettu suoraan autoluettelosta enkä ota kantaa esim calixin lohkareihin.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
calix tarjoaa ainakin 2.8 vectraan tuollaista letkun väliin tulevaa vastusta -> http://www.calix.se/consumer/montanvisningar/RE631.pdf
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Luulen että tuo letkun väliin tuleva lohkis tekee saman asian kun nykyinen lohkis eli ei saa olla veden kanssa tekemisissä,koska auto tunnistaa että vesi on lämmintä mutta ei tajua että ilma on kylmä ja hyvä ku lähtee käymään.Eikös tuo säteily lämmitin tarvi että lohko on alumiinia.Jos tosiaan ite yrittäis väkertää jonkun säteily lämmittimen kun niitä on vaikka ja minkälaisia.
Auto on 3,2 v6 vm:2005