Mun Bomega 3.0 mv6 "IRMSCHER"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
petenn
'Admiral'
'Admiral'

Re: Mun Bomega 3.0 mv6 "Laatikkoko paskana??"

Viesti Kirjoittaja petenn »

Hyvää mainetta tuollainen (korjaus) merkkikorjaamolle...voi vittu
Opel Omega 2.2 b2 sedan -00
Opel Zafira A 1.8 -01
opel astra h 1.6 cosmo -05
Deme79
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Joo, on tosi hyvää mainetta :P . Vittu että oli vaikeeta porukkaa, kun löin faktat pöytään :D . Huollon tiskille en kerenny, kun istua, niin jo oli huoltoneuvoja äänessä et "mennään tonne huoneeseen, niin voidaan puhua rauhassa", pelkäs perkele et alotan samanlaisen huuto konsertin, kun puhelimessa :D :lollis: :D .
Rahat kun sain takas, niin sanoi vielä että "toivottavasti ei jää paha maku suuhun ja jatkan asiakkaana". Tuumasin, että ne harvat kerrat kun tarvitsen ulkopuolista apua auton kanssa, niin luulin saavani oikeaa palvelua ja että tehdään mitä pyydän, mutta kun näin kävi, ni voit uskoa, että JOS tarvitsen vielä teidän palveluja, niin vahdin vieressä mitä tehdään.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mutta toi on sentään hyvä että korvasivat kaiken ilman vitullista tappelua niin kun yleensä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Jani_88
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jani_88 »

Mitäpä tommosesta parin sadan euron asiasta tappelemaan. Moraali on vaan niillä kavereilla aika korkeella, kerta laskuttavat pantojen kiristyksestä, jota ei ollut edes tehty. Ei työnjohto oikein ole nyt siellä selvillä, mitä hallissa on tehty.

Ihan uteliaisuudesta, mitä työnjohtaja sanoi sulle puhelimessa, kun soitit ja kysyit että kiristettiinkö pantoja?

Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Deme79
OCF Member 2016

Jani_88 kirjoitti:Mitäpä tommosesta parin sadan euron asiasta tappelemaan. Moraali on vaan niillä kavereilla aika korkeella, kerta laskuttavat pantojen kiristyksestä, jota ei ollut edes tehty. Ei työnjohto oikein ole nyt siellä selvillä, mitä hallissa on tehty.

Ihan uteliaisuudesta, mitä työnjohtaja sanoi sulle puhelimessa, kun soitit ja kysyit että kiristettiinkö pantoja?
Sanoi, "että kirjoitin sen työmääräykseen, on ne sen tehny :nerd: ". Ei se olekaan työnvastaanottajan vika, vaan sen -(z)- asentajan joka sen teki :bonk: ..! ja minä tappelen vaikka 10e asiasta, jos homma ei ole menny niinkun pitää :director: .
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

deme79 kirjoitti:
Jani_88 kirjoitti:Mitäpä tommosesta parin sadan euron asiasta tappelemaan.
minä tappelen vaikka 10e asiasta, jos homma ei ole menny niinkun pitää :director: .

Aivan oikea periaate,jos kerran tilatusta hommasta on jotain jätetty tekemättä, ja ei tuo melkein 300€ nyt ihan pikkuraha ole.
Aikamonta työtuntia saa tehdä että ne on tienattu...
Jani_88
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jani_88 »

Siis tarkoitinkin aluperin, että turha liikkeen alkaa väittää vastaan mistään, koska eivät olleet tehneet sitä mitä oli sovittu, deme79 oli siis aivan oikeassa. Vaikka onkin asentajan vika, kun jätti homman tekemättä, niin silti loppupeleissä vika on työnjohdossa. Pitäs olla selvillä mitä siellä hallissa tapahtuu ja mitä ei. Näin ainakin itse toimin ja homma toiminut niinkuin pitääkin. Toki työnjohdon ja asentajien välillä pitää olla luottamusta, ei työnjohtokaan voi olla siinä vieressä koko aika katsomasa, että hommat sujuu niinkuin on sovittu. Mutta jos asentaja on tyyliin merkannut työmääräykseen kiristäneensä pantoja, vaikka näin ei ole todellisuudessa tapahtunut, niin mielestäni kyseessä on semmonen asia mikä ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Varsinkaan merkkikorjaamolta!

Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Deme79
OCF Member 2016

Mun Bomega 3.0 mv6 "Kulkee taas"

Ja toimii taas :D . P. Lanttolalta tuli uusi loota päivässä kaukokiidon kyydissä. 30min meni, kun alotin paikalleen laiton ja pistin omegan tulille, ei vois enää helpompi olla vaihtaa omegan laatikko, ainakin automaatti. Ja laatikko toimii erinomaisesti, on se entinen luistanut jo pitempään, huomasi heti eron, kun läksi ajamaan. Öljyä oli normaali määrä ja normaalin punaista, joten vaihdan öljyt huomenna ja suodattimen.
Eilen hioin pakosarjalta lähtevät putket ja maalasin kuumakestomustalla, saa nähä kuin kauan kestää :lollis: . Lambdat putsasin samalla, kun aikaa oli ja entisen laatikon öljypohjat hioin ja maalasin hopeella, ihan katsurin iloksi :) .
Laitan huomenissa niistä kuvatuksia, nyt täytyy keskittyä olennaiseen eli selvästi hyvä päivä :yes: :yes: .
Deme79
OCF Member 2016

Re: Mun Bomega 3.0 mv6 "Kulkee taas"

Jaahas, jäähdytin vuotaa, oli muutamia tippoja molemin puolin keulaa parkkipaikalla :roll: . On tämä niin ihanata taas :)
Ari-S
OCF Member 2019

deme79 kirjoitti:Jaahas, jäähdytin vuotaa, oli muutamia tippoja molemin puolin keulaa parkkipaikalla :roll: . On tämä niin ihanata taas :)
oma lorottaa ylävesiletkun kohalta ja sit siitä toisesta päädystä mistä lähtee se pikkuletku paisarille.. kiristin lemmareita vähän jos tokenis..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Deme79
OCF Member 2016

Ari-S kirjoitti:
deme79 kirjoitti:Jaahas, jäähdytin vuotaa, oli muutamia tippoja molemin puolin keulaa parkkipaikalla :roll: . On tämä niin ihanata taas :)
oma lorottaa ylävesiletkun kohalta ja sit siitä toisesta päädystä mistä lähtee se pikkuletku paisarille.. kiristin lemmareita vähän jos tokenis..
Samoilla vuoto kohdilla alkoi vuosi sitten entinen vuotaa reilusti,,noh, Manta Gsi:ltä löytyy 11tkm ajettu syyläri, niin pitää varmaan se ostaa. Välillä tuntuu et myyn pois tämän, mutta kun yhta hyvää on hankala löytää.
Pitää olla B2, 3.2, mustalla nahkasisustalla, tumma koriväri, ja kaikkilla mahdollisilla varusteilla ja alle 150tkm ajettu :) .
Virosta katsellu, mut ei ole vielä löytyny. Maanantaina katsastan tämän, ni sit on "pitkäleima" eli seuraava leima on 6/2013. Vaikka ei tässä mtn syytä ole hävittääkään.
Ari-S
OCF Member 2019

älä nyt TAAS myy sitä :lol:

itellä tais tepsiä toi lemmareitten kiristys.. tai sit toi paska on jäässä ja huomenna Joutsan reissulla se räjähtää johonki keskelle korpee
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Deme79
OCF Member 2016

Ha haa :D , vuoto ei ollutkaan syylärissä vaan paisarin alla olevasta sähkövesipumpusta, siinä se ylempi letku tihuutti ja vuoti runkopalkille ja sitä pitkin keulaan, joten arvelin heti et syyläri vuotaa. Huomenna vaihdan siihen kunnon klemmarin, pesukone kiristimen tilalle, niin varmaan asettuu :) .
Irmeli puskimen myin kaikkine tykö tarpeineen :roll: ja nyt tulee sellanen keula" look", et ei toivottavasti tule heti vastaan... :o ja nuo steinmetz kuitukopio helmat joutaa myydä, sanotaanko 30e/pari...
Ari-S
OCF Member 2019

no voi saatana just kerkesin ostaa itelle metzin kuidut himma isommalla hinnalla :lollis: :banghead:

jotain vihjettä tulevasta lookista?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Deme79
OCF Member 2016

Mun Bomega 3.0 mv6

Ari-S kirjoitti:no voi saatana just kerkesin ostaa itelle metzin kuidut himma isommalla hinnalla :lollis: :banghead:

jotain vihjettä tulevasta lookista?
Ari-S:n pyynnöstä :D , eli hieman Samsa87:lta lainattua(joka ei tainnu koskaan mennä paikalleen). Eli 8cm laskin helmaa keulasta, päädyistä heitin kiinni. Kilven paikka myös tasoitetaan, siitä kuvia myöhemmin..Kilven paikka vielä itsellekin arvoitus, joko evo mitsu tyyliin kuskin puolelle tai keskelle, kidan kohdalle ja syvälle.

muutama kuvatus:

Tästä se lähtee:

http://i1193.photobucket.com/albums/aa3 ... ppu006.jpg

Ja tätä siitä tuli:

http://i1193.photobucket.com/albums/aa3 ... ppu007.jpg

Nyt myös kilven kohta tasoitettu ja kuidutettu vajaat kohdat.Kuvia kohta.
Ja tämän kertoo mies mikä inhoaa kuitu hommia ja joskus sanoi ettei koskaan niitä tee :D . Maskin kohtalo hieman avoinna vielä, siitäkin pitää tehdä jtn muuta, kun steinmetz/irmeli...
Vastaa Viestiin