Miten noita tutkia voi säätää? Saako säädettyä niin ettei huuda sisälämppäristä mutta "näkee" liikkeen?kadett90 kirjoitti:En nyt tuota kauheen huonoksi sanoisi.
Sisätilatutkat välillä laukasee hälyn kun sisälämppäri on päällä mutta niitäkin voi säätää.
Muuten tuo ei omassa ainakaan turhia ole hälytellyt.
Aina ollut selvä syy jos niin on tehnyt.
OPEL OMEGA 3.0 MV6 VARASHÄLYTIN ONGELMA
Re: OPEL OMEGA 3.0 MV6 VARASHÄLYTIN ONGELMA
- kadett90
- OCF Member 2024

Muistankohan taas omiani...tarkistetaan.
Kytketääs omppu piuhaan.
........
Joo ei pystykkään
Muistelin et testerillä olis pystyny tuon tekemään mut ei näköjään.
Ihan puutaheinää höpöttelin.
Kytketääs omppu piuhaan.
........
Joo ei pystykkään
Muistelin et testerillä olis pystyny tuon tekemään mut ei näköjään.
Ihan puutaheinää höpöttelin.
saako tuota hälytintä mitenkää pois väliaikasesti, mulla on kokoajan päällä ja vituttaa vilkkujan välkkyminen ku oveja aukoo jne
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
vilkun releeltä piuha pois?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Eikös se noissa B1 omegoissa toimi samalla lailla ku A Omegassa,eli takalukko asennossa on häly päällä?iHenkkaZ kirjoitti:saako tuota hälytintä mitenkää pois väliaikasesti, mulla on kokoajan päällä ja vituttaa vilkkujan välkkyminen ku oveja aukoo jne
Sullahan on lukottomat etukahvat,eli silloin ei varmaankaan saa pois hälytintä muutakuin kaukosäätimellä?
Eli se "mikrokytkin" siinä oven lukossa aktivoi/ottaa pois päältä takalukon/hälyn.Vanhemmiten noi takalukot/hälyt kyllä sekoilee ihan huolella.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
mulla katos koko takalukko toiminto ja häly siinä samalla.. mitään vinkkiä asiaan kyseessä 98 b omega?! kirjoitti:Eikös se noissa B1 omegoissa toimi samalla lailla ku A Omegassa,eli takalukko asennossa on häly päällä?iHenkkaZ kirjoitti:saako tuota hälytintä mitenkää pois väliaikasesti, mulla on kokoajan päällä ja vituttaa vilkkujan välkkyminen ku oveja aukoo jne
Sullahan on lukottomat etukahvat,eli silloin ei varmaankaan saa pois hälytintä muutakuin kaukosäätimellä?
Eli se "mikrokytkin" siinä oven lukossa aktivoi/ottaa pois päältä takalukon/hälyn.Vanhemmiten noi takalukot/hälyt kyllä sekoilee ihan huolella.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ota se heiluva pahaltahaiseva wunderbaum pois siitä peilistä niin lakkaa huutokin
tai sitten laitat pelkästään ovet lukkoon etkä takalukkoon jolloin häly menee päälle
._.
mulla ei oo lukkopesiä ollenkaa ja sisä tutkat on irti ku tuo vitun hälytin on kokoajan päällä eikä sitä saa poisGreadR kirjoitti:Ota se heiluva pahaltahaiseva wunderbaum pois siitä peilistä niin lakkaa huutokintai sitten laitat pelkästään ovet lukkoon etkä takalukkoon jolloin häly menee päälle
viime yön vilkutti ja taas töissä vähä väliä, raivostuttavaa
haluasin nii ettei tuo vilkuttas vilkkuja, ettei mun tarvi nyt pakkasilla ruveta enempiä rapaan tuota, koitin ottaa hätävilkun katkasijanki irti mut samanlailla vilkuttaa, mulla on purkuautosta kyllä osia ja laitan lukolliset kahvat myöhemmin takasi nii jos tuo sitte toimis oikeen
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut