Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Hopeinen vivaro jonka takalasia komisti iso opel on pop-tarra 
Tänään mun edellä ajoi Konalantieltä Vihdintielle keskustan suuntaan kääntynyt punainen Astra F Caravan jossa oli ns. "siloiteltu" takaluukku ja kilpi alhaalla puskurissa, jotain yhden-kahden välillä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
C1 sedan Vectra 1.8, taksissa.
Ei tosin ollut ajettu kuin vasta 400tkm.
Eilen päiväsaikaan Hämeenlinnan Turuntiellä harmaanvihree C Vectra. Näytti olevan tummat lasit, merkkejä revitty irti ja ilmeisesti jotai muovisarjaa tai ainaki puskuria vaihdettu. Jotai vikaa putkessa kun tuli vaan toisesta putkenpäästä höyryä? 
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
Jyväskylässä Tourulantiellä klo 10 jälkeen hopeinen Meriva OPC.
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
Mustan C Ascona sedanin Jämsässä, ihan näytti kuin olis ollut jotain korisarjaa ja spoileria. Sitten G Astra Hb musta Irmscherin maskilla Jämsässä. 
Äsken poliisit nappas työkkärin pihassa b omegan, kuski lähti kävellen ja auto jäi siihen 
Missä on työkkärin piha?Teemu J kirjoitti:Äsken poliisit nappas työkkärin pihassa b omegan, kuski lähti kävellen ja auto jäi siihen
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Oliks sie siinä minun vieressä?vunpero kirjoitti:anthi- tänään oulunhallin parkkipaikalla
Sillon syyskuussa?
Turkoosi Corsa C lievästi tuunattuna Olarin Prisman kohdilla. Oliskohan ollut Niklas89:n entinen auto?
eiku ajelin ohi enkä kyllä enään muista millä olin edes liikenteessäAnthi- kirjoitti:Oliks sie siinä minun vieressä?vunpero kirjoitti:anthi- tänään oulunhallin parkkipaikalla
Sillon syyskuussa?
tojjota korolla
Oranssinruskea D-Kadett tuli Orivedellä tänään vastaan 
Musta A-CC Vectra Jkl:ssä jossa GT laatta takaluukussa ja kerhon logotarra takalasissa. Seurasin vähän ennen neljää iltapäivällä Kuokkalasta Scandicin kohalle.
- Paska Omena
- OCF Member

Vaasan moottoritiellä tuli vastaan joku tumma (sininen tai musta) b vectra. Muuten ihan normaalin näkönen, ei madallettu, vakiokokoset vanteet jne... Mutta takaluukun päällä hirveen kokonen hiilikuitusiipi 
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97