Muovisten kahvojen maalauskorin väriin vectra a
Muovisten kahvojen maalauskorin väriin vectra a
Miten toimin kun pitäs saaha 4 kpl kahvoi korin väriin. Pysyykö maalit jos laitan muovipohjustetta ja päälle spray maalia. Pysyykö spray maali ulkokahvoissa
Re: Muovisten kahvojen maalauskorin väriin vectra a
^Kokemuksen syvällä rintaäänellä: ei pysy.
On tullut kokeiltua sekä muovitartunnan kanssa ja ilman.
Ilman muovitartuntaa tuntui pysyvän jopa paremmin.
On tullut kokeiltua sekä muovitartunnan kanssa ja ilman.
Ilman muovitartuntaa tuntui pysyvän jopa paremmin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
oon tehny sillee et oon karhunkielellä karhentanu pinnan, sitte muovitartunta, sen päälle hiontaväri millä oon samalla silottanu röpöt pois, sitte hionta tasaseksi ja maalaus
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Näin minäkin tein ja tietty ensin huolellinen rasvanpoisto.iHenkkaZ kirjoitti:oon tehny sillee et oon karhunkielellä karhentanu pinnan, sitte muovitartunta, sen päälle hiontaväri millä oon samalla silottanu röpöt pois, sitte hionta tasaseksi ja maalaus
Ei vaan paukkupullomaaleilla tahdo kunnolla kestää.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
mitähän noitten kahvojen kanssa sit tekis
No, ovien muovikahvoja ikinä maalaamattomana, muovipuskureiden, -takakahvojen ja -helmojen kokemuksella sanoisin, että eihän se maali ikuista siinä ole. Jos sen joutuu vetäsee seuraavana kesänä uudestaan niin mitäs sitten, pikkuhomma, ohjeet olikin jo edellä... 
Jos ainut mahdollisuus maalaamiseen on paukkupullo, niin kannattaa sekin käydä hakemassa ihan automaalikaupasta.
En pysty kokemuksesta puhumaan, mutta eivätköhän pysty joustoaineenkin maalin sekaan sotkemaan?
En pysty kokemuksesta puhumaan, mutta eivätköhän pysty joustoaineenkin maalin sekaan sotkemaan?
^ Kyllä pystyy, sinne purkkiin kun saadaan samat maalit kuin ruiskumaalaukseen. Esim normi akryylin sekaan voidaan spray pulloon laittaa kovetinkin, maalaus aikaa n. vuorokausi.
Ja huomioon kannattee ottaa. Vanhat muoviosat, kuin paljon likaa ja silikoonia ovat vetäneet itteensä. Täytyy vaan puhdistaa muovi ensin tosi hyvin. Kyllä ne maalit siinä sen jälkeen oikeilla opeilla pysyy, oli sitten spräytä tai ruutaus maalia. Koviin muoveihin on ihan turha sotkea joustoaineita, kuten nuo kahvat. 
Olihan nuo b vectran kahvat päässy kans harmaantumaan. Tulossa a vectraan nuo b vectran kahvat. Tällä hetkelleä a vectran kahvoissa apparin takaovenkahva melkein poikki. Kuskin oven kahva melko veltto ihan kun ei ois etuovessa mitään vastusta niinkun jousi tms olis poikki ko kahvassa. Katellaan ja tehdään a veeraa pikkuhiljaa. Kiitos hyvistä vinkeistä. 
Niin, onhan tuo maali ja hiomavärit 2005 maalatussa ryppykuvioisessa puskurissa ihan hyvin pysynyt.tursas kirjoitti:No, ovien muovikahvoja ikinä maalaamattomana, muovipuskureiden, -takakahvojen ja -helmojen kokemuksella sanoisin, että eihän se maali ikuista siinä ole. Jos sen joutuu vetäsee seuraavana kesänä uudestaan niin mitäs sitten, pikkuhomma, ohjeet olikin jo edellä...
Maalasin harmaaksi puskurit ja kuvio poistettiin ensimmäisen kerran vuonna 2000, jos ihan tarkkoja ollaan tuon puskurin kuvioinnin poistosta.